пʼятниця, 7 листопада 2025 р.

   ПО ГРИБИ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
   Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Слухання вірша Наталі Забіли «По гриби» та казки Володимира Сутєєва
«Живі гриби»
   Програмовий зміст: учити дітей уважно слухати твори і розуміти їх зміст; за запитаннями вихователя відтворювати зміст казки; стимулювати активне дитяче мовлення; вправляти в умінні закінчувати знайому фразу; збагачувати словник; розвивати слухову, зорову увагу, пам'ять, мовленнєву активність, виразність мовлення; виховувати інтонаційну виразність, інтерес і любов до авторської творчості.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Порівняння чисел 1 і 2, 2 і 3. Закріплення знань про круг»
   Програмовий зміст: вчити порівнювати числа1 і 2, 2 і 3; поглиблювати знання про круг; вчити знаходити предмети, подібні за формою до круга.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за дощем. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Марія Познанська «Ідуть дощі»
   Мета: вказати дітям на дерева, які зберігають колір і прикраси, що є важливими символами: дуб (стоїть у листі) та калина (в намисті); прилучати до ритмічності та музичності поетичної мови; розвивати відчуття ритму; ввести та закріпити образні слова ("намисто", "опали") у контексті природи; навчати передавати інтонацією зміну настрою: від монотонності дощів до яскравості калини; створити яскраві, контрастні образи: похмурі, чорні кущі та дерева протиставляються святковому образу калиноньки в намисті.


   Задайте дітям запитання:
   😒 Чому почорніли кущі? Дерева? 
   😒 Який стоїть дуб? Чому? 
   😒 В якому намисті стоїть калина?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Цікаві знахідки»
   Тема: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.

   На завтора нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.


Немає коментарів:

Дописати коментар