ДОРОЖНІ ЗНАКИ - НАШІ ДРУЗІ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Дорожні знаки знай - в біду не потрапляй!»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей з правил дорожнього руху, призначення сигналів світлофора; удосконалити знання про призначення дороги та тротуару; навчити правилам руху по пішохідним доріжкам; ознайомити з дорожніми знаками; вчити бути уважними, спостережливими, обачними. Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
Тема: «Дорожній знак «Пішохідний перехід»
Програмовий зміст: закріплювати знання про правила дорожнього руху, основні правила переходу дороги у місті; вчити утворювати аплікацію, правильно користуватися ножицями, вирізати геометричні фігури (прямокутники, круг); виховувати інтерес до аплікації.
Тема: «Стрибки у довжину з місця через «струмок». Метання торбинки з піском у вертикальну ціль (щит)». Рухлива гра «Знайди свій будиночок».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати навички стрибків у довжину з місця, вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль; розвивати увагу та орієнтування у просторі.
Інвентар: 2 гімнастичні палиці, щит, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (35 сек).
Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах
стопи (25 сек).
Біг у середньому темпі (30 сек),
ходьба.
Заключна
частина: Ходьба у повільному на носках, «як лисичка» (30 сек).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Анатолій Камінчук «Спи, сонечко, спи»
Мета: використати прийом олюднення (персоніфікації), щоб пояснити природне явище (захід сонця) у доступній та казковій формі (Сонечко "стомилось" і "заснуло", а Вечір — це добрий "дід" із "ковдрою"); стимулювання фантазії дитини, заохочення її до створення власних образів та порівнянь; показати красу вечірнього явища, використовуючи м'які, теплі слова; заспокоїти дітей, створити відчуття затишку та безпеки перед сном або переходом до вечірніх справ; допомогти дітям усвідомити циклічність доби (день → вечір → ніч) у легкій, метафоричній формі.
Назва: «Веселі лабіринти»
«Дії батьків до та під час сигналу «Повітряна тривога»
.jpg)

Немає коментарів:
Дописати коментар