МИ - СПОРТИВНІ МАЛЮКИ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Прапорці»
Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей малювати предмети трикутної й прямокутної форми; уточнити уявлення про геометричні фігури; викликати інтерес до зображення прапорців різної форми за своїм задумом (прямокутних, квадратних, п’ятикутних, напівкруглих); вправляти у називанні частин доби; закріплювати ввічливі форми привітання; розвивати відчуття форми і кольору, творчу уяву, пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, охайності; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати олівцями; виховувати інтерес до фізичної культури.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по похилій дошці. Лазіння по гімнастичній стінці». Рухлива гра «Сонечко і дощик»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння ходити по похилій дошці й стрибати в глибину; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці поперемінним кроком; розвивати увагу і спритність.
Інвентар: куб, дошка, мат, гімнастична стінка.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (35 сек).
Ходьба на носка, руки на поясі (25 сек).
Біг у середньому темпі (30 сек),
ходьба.
Копмлекс
загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «Сонечко і дощик». Автор Музичний дивограй
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі пізньою осінню. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Листопад»
Мета: навчити дітей спостерігати та помічати характерні ознаки пізньої осені та початку зими; конкретизувати знання про поведінку різних видів дерев у цей період: листяні (більшість): простягли оголені віти (скинули вбрання); хвойні (ялинки, сосни): залишаються зеленими; дуб: демонструє особливість – тримає потемніле листя до весни; ввести поняття перших сніжинок як провісників зими, поєднуючи осінь і зиму.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Мета: зниження рівня тривожності; формування відчуття безпеки; розвиток уяви та творчості;
допомога дитині у вираженні своїх страхів і пошуку внутрішніх ресурсів.
Хід вправи:
Матеріали: аркуш паперу (краще великий формат А3), кольорові олівці, фломастери чи фарби.
😑 Дорослий пропонує дитині уявити велику гарну парасольку, яка може її захищати.
😑 На аркуші зверху малюється велика відкрита парасолька.
Як почувається дитина там?
Що залишилося зовні?
Що допомагає відчувати захист?
😑 За бажанням можна додати елемент ресурсу: намалювати на парасольці візерунки, кольори чи символи, які дають силу, спокій та радість.
😑 Арттерапія - один з найбезпечніших та найлагідніших методів роботи з дітьми.
.jpg)








Немає коментарів:
Дописати коментар