четвер, 6 листопада 2025 р.

   МИ - СПОРТИВНІ МАЛЮКИ

   

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
   Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання

   Тема: «Прапорці»
   Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей малювати предмети трикутної й прямокутної форми; уточнити уявлення про геометричні фігури; викликати інтерес до зображення прапорців різної форми за своїм задумом (прямокутних, квадратних, п’ятикутних, напівкруглих); вправляти у називанні частин доби; закріплювати ввічливі форми привітання; розвивати відчуття форми і кольору, творчу уяву, пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, охайності; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати олівцями; виховувати інтерес до фізичної культури.


   Впевнена, любі діти, що у вас вийшли дуже гарні прапорці. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по похилій дошці. Лазіння по гімнастичній стінці». Рухлива гра «Сонечко і дощик»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння ходити по похилій дошці й стрибати в глибину; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці поперемінним кроком; розвивати увагу і спритність.
   Інвентар: куб, дошка, мат, гімнастична стінка.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (35 сек).

   Ходьба на носка, руки на поясі (25 сек).

   Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.

    Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «Сонечко і дощик». Автор Музичний дивограй

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі пізньою осінню. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Листопад»
   Мета: навчити дітей спостерігати та помічати характерні ознаки пізньої осені та початку зими; конкретизувати знання про поведінку різних видів дерев у цей період: листяні (більшість): простягли оголені віти (скинули вбрання); хвойні (ялинки, сосни): залишаються зеленими; дуб: демонструє особливість – тримає потемніле листя до весни; ввести поняття перших сніжинок як провісників зими, поєднуючи осінь і зиму.



   Задайте дітям запитання: 
   😐 3 якими першими зимовими ознаками познайомились? 
   😐 Яке дерево вічнозелене? 
   😐 Яке дерево не скидає листя до весни? 
   😐 Чому описані ознаки зими, а текст має назву листопад?

   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація

   Мета: зниження рівня тривожності; формування відчуття безпеки; розвиток уяви та творчості;
допомога дитині у вираженні своїх страхів і пошуку внутрішніх ресурсів.
   Хід вправи:
   Матеріали: аркуш паперу (краще великий формат А3), кольорові олівці, фломастери чи фарби.
   😑 Дорослий пропонує дитині уявити велику гарну парасольку, яка може її захищати.
   😑 На аркуші зверху малюється велика відкрита парасолька.
   😑 Під парасолькою дитина малює себе (або символ себе) – у безпечному, затишному вигляді.
   😑 Зовні парасольки дитина малює те, що викликає страх, тривогу, хвилювання (наприклад, дощ, темні хмари, монстри, крики, проблеми).
   😑 Обговорення: дорослий м’яко запитує:
   Що ховається під парасолькою?
   Як почувається дитина там?
   Що залишилося зовні?
   Що допомагає відчувати захист?
   😑 За бажанням можна додати елемент ресурсу: намалювати на парасольці візерунки, кольори чи символи, які дають силу, спокій та радість.
   Ця вправа допомагає дитині через образ відокремлює себе від тривожних подразників. Як наслідок, виникає символічне відчуття контролю: «Я маю захист». Відновлюється баланс між небезпекою і ресурсом.
   😑 Арттерапія - один з найбезпечніших та найлагідніших методів роботи з дітьми.

 Поради для батьків

 
     Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар