четвер, 6 березня 2025 р.

 СКЛАДАЄМО РОЗПОВІДІ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Складання творчих розповідей (закінчення казки) на тему «Чарівна квітка». Утворення іменників від прикметників»
   Пограмовий зміст: учити складати творчі розповіді – закінчувати казку, розпочату вихователем, утворювати іменник від прикметника; розвивати фонематичний слух, розрізняти звуки з, ж, с, ш, л, р; розвивати уважність, кмітливість, творче мислення.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Величина предметів. Побудова ряда величин. Порівняння множин предметів»
   Програмовий зміст: учити порівнювати предмети за величиною, будувати ряд величин, порівнювати множини предметів; формувати вміння бачити, спостерігати, виділяти суттєве.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по гімнастичній лаві з м’ячем в руках. Прокочування м’яча по підлозі». Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати навички ходьби по гімнастичній лаві і прокочування м’яча, розвивати почуття колективізму під час гри.
   Інвентар: гімнастична лава, мат, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30с).


   Ходьба (30с)  на носках приставним кроком (лівим і правим боком).

   Біг (35 с) із зупинками (3 – 4 рази) за сигналом вихователя, ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил тулуба вперед, руки розставити в сторони; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   4. Змахи по черзі ніг у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу в сторону, руки розставити в сторони, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
   5. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?». Автор ЗДО №25, м. Луцьк

   Заключна частина: Ходьба  по «звивистій доріжці» у повільному темпі (30с). 

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Поспостерігайте за деревами. Але будьте уважні, слідкуйте за сигналом повітряної тривоги, не торкайтесь незнайомих предметів.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за передвесняною засмагою дерев»
   Мета: сформувати у дітей поняття про передвесняну засмагу дерев; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи.


   Задайте дітям запитання:
   😗 Для чого потрібна дереву кора?
   😗 Із чим її порівнює автор?
   😗 Як слід поводитись, щоб зберегти дерева — зелені легені людини?

   Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
   Назва: «Нейроігри»
   Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги.

   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар