СКЛАДАЄМО РОЗПОВІДІ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Складання творчих розповідей (закінчення казки) на тему «Чарівна квітка». Утворення іменників від прикметників»
Пограмовий зміст: учити складати творчі розповіді – закінчувати казку, розпочату вихователем, утворювати іменник від прикметника; розвивати фонематичний слух, розрізняти звуки з, ж, с, ш, л, р; розвивати уважність, кмітливість, творче мислення.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Величина предметів. Побудова ряда величин. Порівняння множин предметів»
Програмовий зміст: учити порівнювати предмети за величиною, будувати ряд величин, порівнювати множини предметів; формувати вміння бачити, спостерігати, виділяти суттєве.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по гімнастичній лаві з м’ячем в руках. Прокочування м’яча по підлозі». Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати навички ходьби по гімнастичній лаві і прокочування м’яча, розвивати почуття колективізму під час гри.
Інвентар: гімнастична лава, мат, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30с).
Ходьба (30с) на
носках приставним кроком (лівим і правим боком).
Біг (35 с) із зупинками
(3 – 4 рази) за сигналом вихователя, ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил тулуба вперед, руки розставити в сторони; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
4. Змахи по черзі ніг у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу в сторону, руки розставити в сторони, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
5. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?». Автор ЗДО №25, м. Луцьк
Заключна частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі
(30с).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за передвесняною засмагою дерев»
Мета: сформувати у дітей поняття про передвесняну засмагу дерев; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи.
Задайте дітям запитання:
😗 Для чого потрібна дереву кора?
😗 Із чим її порівнює автор?
😗 Як слід поводитись, щоб зберегти дерева — зелені легені людини?
Назва: «Нейроігри»
Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:
Дописати коментар