вівторок, 11 березня 2025 р.

   ВЕСНА



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)

   Тема: «Номінативна функція слова. Звукосполучення [й’у]. Літера Ю»
   Програмовий зміст: сприяти усвідомленню дитиною мовлення шляхом практичного ознайомлення з елементами мови (речення, слово, склад, літера, звук); корегувати знання дітей про номінативну функцію слова, учити уточнювати номінативну функцію слова за допомогою запитань: «Що це?», «Хто це?», «Що робить?», «Що зробив?», «Який?», «Яка?»; розвивати фонематичний слух; надати елементарні уявлення про сполучення звуків [й’у]; вчити виокремлювати звуки, що повторюються в окремих словах та фразовому мовленні, добирати слова із заданими звуками, використовувати звукобуквенний аналіз слова, використовуючи умовні позначки, записувати друковані літери за зразком, розуміти навчальне завдання, викону-вати його самостійно; познайомити з літерою Ю, з вживанням літери Ю в словах; формувати навички самоконтролю та самооцінки.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Весна»
   Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення у дітей про весну, її ознаки; стимулювати вживання речень з однорідними членами; розвивати словесно-логічне мислення; учити слухати казку; збагачувати словниковий запас за темою; активізувати в мовленні слова-дії, слова-ознаки; виховувати спостережливість, уважність, позитивне емоційне ставлення до явищ природи навесні, інтерес до художніх творів.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у висоту (30 см) з розбігу. Метання торбинки з піском у вертикальну ціль (щит) з відстані 3м». Рухлива гра «Вудка».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння відштовхуватись однією ногою під час стрибків у висоту з розбігу; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль; розучити гру «Вудочка».
   Інвентар: 2 стояки, мотузок, мат, щит, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30с).


   Ходьба на носках та п’ятках, руки на поясі (20с).  

   Біг у середньому темпі (35 с) із зупинками, ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил тулуба вперед, руки розставити в сторони; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   4. Змахи по черзі ніг у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу в сторону, руки розставити в сторони, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити по 3 рази кожною ногою.
   5. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?». Автор ЗДО №25, м. Луцьк

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30с).  

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми. Поспостерігайте за змінами, що відбуваються в природі весняної пори. Але не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги, не торкайтесь незнайомих предметів.
Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олег Орач «Березневі світанки»
   Мета: поглибити знання дітей про перші ознаки весни; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи.


   Задайте дітям запитання:
   😳 Поясніть значення слова вирій.
   😳 Коли до нас приходить весна?
   😳 Звідки і як вона повертається?
   😳 Від чого все засяяло навкруг?
   😳 Чим особливий березень?
   😳 Якими є його ознаки?
   😳 Звідки походить назва місяця?
   😳 Які його народні назви?
   
   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Нейроігри»
   Мета: розвиток міжпівкулевої взаємодії, мислення, уваги. Правила гри: одночасно правою та лівою рукою торкнутися однакових малюнків.

   На завтра нам знадобиться:


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар