ПОСУД
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Збагачення словника словами, що означають назви посуду, його властивості»
Програмовий зміст: збагатити словник словами, що означають назву посуду, його властивості, уточнити вживання узагальнюючого слова посуд, ввести нові поняття столовий, кухонний, чайний посуд; розвивати уважність, спостережливість.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. Танок-гра «Ложечки». Творче музикування. Музичні хвилинки – цікавинки з Домісолькою»
Тема: «Слухання оповідання Василя Сухомлинського «Лялька під дощем»
Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст прозового твору, стежити за розвитком подій; збагачувати та активувати словниковий запас; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати почуття доброти, співчуття.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Ліна Костенко «Березовий листочок»
Мета: ввести у мовлення дітей поетичні образи та художні засоби ("ліс такий осінній", "березовий листочок"); активізувати словник дієсловами, що передають рух та звук: «шарудить», «спинається», «скрадається», «пролетить», «пробіжить»; тренувати увагу до звуконаслідування (шарудіння листя) та інтонаційного забарвлення мови; закріплювати знання про перехідний період від осені до зими: "Іще не сніг і навіть ще не іній", але відчувається наближення холодів.
Разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Їжачок»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
.jpg)

Немає коментарів:
Дописати коментар