середа, 5 листопада 2025 р.

ПОСУД

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
   Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Збагачення словника словами, що означають назви посуду, його властивості»
   Програмовий зміст: збагатити словник словами, що означають назву посуду, його властивості, уточнити вживання узагальнюючого слова посуд, ввести нові поняття столовий, кухонний, чайний посуд; розвивати уважність, спостережливість.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. Танок-гра «Ложечки». Творче музикування. Музичні хвилинки – цікавинки з Домісолькою»

   
   Художня література
   Тема: «Слухання оповідання Василя Сухомлинського «Лялька під дощем»
   Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст прозового твору, стежити за розвитком подій; збагачувати та активувати словниковий запас; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати почуття доброти, співчуття.

 
   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за берізкою. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Ліна Костенко «Березовий листочок»
   Мета: ввести у мовлення дітей поетичні образи та художні засоби ("ліс такий осінній", "березовий листочок"); активізувати словник дієсловами, що передають рух та звук: «шарудить», «спинається», «скрадається», «пролетить», «пробіжить»; тренувати увагу до звуконаслідування (шарудіння листя) та інтонаційного забарвлення мови; закріплювати знання про перехідний період від осені до зими: "Іще не сніг і навіть ще не іній", але відчувається наближення холодів.


   Задайте дітям запитання: 
   😏 Який період осені зображено у вірші? 
   😏 Чому здригнувся заєць? 
   😏 Що шарудить у лісі?

   Разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
   Назва: «Їжачок»
   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.


   На завтра нам знадобиться: 


   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар