ОДЯГ І ВЗУТТЯ
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.
Тема: «Наш одяг і взуття»
Програмовий зміст: розширювати та уточнювати знання дітей про осінній одяг та взуття; формувати вміння розрізняти одяг дівчаток і хлопчиків; учити утворювати присвійні прикметники від імен людей, правильно вживати назви взуття у однині; збагачувати словниковий запас вживанням слів — назв предметів одягу та взуття, назвами дій, ознак; виховувати цікавість до всього, що оточує дитину.
Тема: «Стрибки в глибину з куба. Лазіння по гімнастичній стінці».
Рухлива гра «У ведмедя у бору»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; виробляти вміння точно приземлятись під час стрибків у глибину, спритність; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці поперемінним кроком.
Інвентар: куб, мат, гімнастична стінка.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 сек).
Ходьба на зовнішній стороні стопи, «як
ведмедик» (25 сек).
Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «У ведмедя у бору». Автор ЗДО №253 «Малятко», м.Запоріжжя
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).
Тема: «Осінні квіти на клумбі»
Програмовий зміст: забезпечити приємну емоційну атмосферу, добрий настрій, зацікавленість для досягнення успіху кожною дитиною; ознайомити з професією квітникаря (садівника, флориста); формувати вміння працювати з пластиліном; підтримувати прагнення створювати нові образи; закріплювати навички скочування, сплющування, розкочування, притискання; розвивати творчі здібності, дрібну моторику; виховувати творчу активність, акуратність, любов до природи.
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар