вівторок, 4 листопада 2025 р.

   ОДЯГ І ВЗУТТЯ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
   Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.

   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Наш одяг і взуття»
   Програмовий зміст: розширювати та уточнювати знання дітей про осінній одяг та взуття; формувати вміння розрізняти одяг дівчаток і хлопчиків; учити утворювати присвійні прикметники від імен людей, правильно вживати назви взуття у однині; збагачувати словниковий запас вживанням слів — назв предметів одягу та взуття, назвами дій, ознак; виховувати цікавість до всього, що оточує дитину.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в глибину з куба. Лазіння по гімнастичній стінці».
   Рухлива гра «У ведмедя у бору»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; виробляти вміння точно приземлятись під час стрибків у глибину, спритність; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці поперемінним кроком.
   Інвентар: куб, мат, гімнастична стінка.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 сек).

   Ходьба на зовнішній стороні стопи, «як ведмедик» (25 сек).

   Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «У ведмедя у бору». Автор ЗДО №253 «Малятко», м.Запоріжжя

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Осінні квіти на клумбі»
   Програмовий зміст: забезпечити приємну емоційну атмосферу, добрий настрій, зацікавленість для досягнення успіху кожною дитиною; ознайомити з професією квітникаря (садівника, флориста); формувати вміння працювати з пластиліном; підтримувати прагнення створювати нові образи; закріплювати навички скочування, сплющування, розкочування, притискання; розвивати творчі здібності, дрібну моторику; виховувати творчу активність, акуратність, любов до природи.


   Впевнена, любі діти, що у вас вийшли дуже гарні айстри. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на  прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі з настанням останнього місяця осені - листопадом. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
  
   Ввечері запропонуйте дітям відгадати загадки про овочі.
Мета: пояснити дітям, звідки беруться овочі та їхній шлях до столу; формувати первинне розуміння сільськогосподарського циклу та праці дорослих; закріпити назви різних овочів та пов'язані з ними слова; донести до дітей, що овочі дуже потрібні (корисні) і містять багато вітамінів, які допомагають рости сильними та здоровими; формувати позитивне ставлення до вживання овочів, підкреслюючи їхню важливість для здоров'я; акцентувати увагу на обов'язковому правилі: перед вживанням овочі обов'язково миють.


   Задайте дітям запитання: 
   😍 Для чого люди використовують овочі? 
   😍 Яка від них користь? 
   😍 Для чого овочі необхідно мити?

   Разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Відмінності»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.


   Робота з родинами ВПО

   «Виховання з любов’ю. Шпаргалка для мами. Говоріть дитині»

  

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар