ДЕНЬ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з кубиками)"
Мета: покращувати рухливість шийного, плечового, ліктьового, тазостегнового та колінного суглобів, запобігаючи застою та скутості; підвищувати тонус і працездатність м'язів тулуба й кінцівок; готувати серцево-судинну систему до майбутніх навантажень; стимулювати нервову систему, допомагаючи швидше "прокинутися" головному мозку та підвищуючи концентрацію уваги на початку дня; сприяти виробленню ендорфінів, що покращує настрій і знижує сонливість.
Тема: «Країна Щасливого Дитинства»
Програмовий зміст: у доступній формі ознайомити дітей з поняттям «День захисту дітей», розширити уявлення про щасливе дитинство, виховати почуття радості, дружби та взаємодопомоги.
Дидактична гра
Назва: «Права казкових героїв»
Мета: допомогти дітям у легкій ігровій формі зрозуміти та запам'ятати основні права людини/дитини (на життя, на житло, на свободу, на сім'ю, на відпочинок, на гідне ставлення), використовуючи знайомі приклади з казок; навчити співвідносити конкретні дії персонажів (справедливі чи несправедливі) із загальновизнаними нормами та правами; розвивати здатність аналізувати художній твір.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Хто мешкає в житлі?»
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про житло, спільне і відмінне у його побудові у людей і тварин; розвивати розуміння ролі житла в житті людей, тварин, комах; розширювати знання про те, що затишок житла створюють його мешканці та доглядають за ним, прикрашають його, примножують добробут; збагачувати активний словник дітей словами (житло, дім, будинок, хата, оселя, помешкання, хороми, палати, споруда, нора, лігво, гніздо, мурашник), використовуючи вірші та дидактичні вправи; розвивати мовлення, фантазію, пізнавальний інтерес дрібну моторику рук, пам’ять, уяву, мислення; виховувати доброзичливе ставлення до своїх домівок, дбайливе — до будинків тварин і комах.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Музично-ритмічна діяльність. «Веселі м’ячики», музика М. Сатуліної.
Автор Інна Мамаєнко
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Сидір Воробкевич «Осінь»
Мета: познайомити дітей із живописними поетичними образами осені та наближення зими ("багровий стрій", "зів'ялий лист паде", "грізна зима іде"); навчити відчувати і розуміти настрій, який передає вірш (легка туга за теплом, очікування змін, велич природи); збагатити словниковий запас епітетами та метафорами, які описують природу ("туман наляг кругом", "лісами зводять шум"); показати природні процеси, що відбуваються восени: відліт птахів ("попрощали нас... журавлі"), зміна кольору листя, листопад, зів'янення квітів, прихід туману.
😦 Чому квіти припали до землі?
😦 Чому незабаром все засне глибоким сном?
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Ігри для гіперактивних дітей»Мета: допомогти дітям компенсувати їхні основні труднощі: надмірну рухливість, імпульсивність та дефіцит уваги; навчити дитину чекати своєї черги, виконувати команду "стоп" і стримувати негайне бажання діяти; допомогти дитині спрямувати надлишкову рухову енергію у соціально прийнятне та структуроване русло, а не просто забороняти рух.
Поради для батьків
«Як коректно говорити про дітей з інвалідністю». Голоси дітей
.jpg)






Немає коментарів:
Дописати коментар