ПРО ВСЕ НА СВІТІ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з кубиками)"
Мета: покращувати рухливість шийного, плечового, ліктьового, тазостегнового та колінного суглобів, запобігаючи застою та скутості; підвищувати тонус і працездатність м'язів тулуба й кінцівок; готувати серцево-судинну систему до майбутніх навантажень; стимулювати нервову систему, допомагаючи швидше "прокинутися" головному мозку та підвищуючи концентрацію уваги на початку дня; сприяти виробленню ендорфінів, що покращує настрій і знижує сонливість.
Художня література
Тема: «Слухання оповідання Олеся Гончара «Яблука на стовпцях». Вивчення
вірша Платона Воронька «Їжачок – хитрячок»
Програмовий зміст: учити дітей слухати і розуміти зміст художнього твору, стежити за розвитком подій; учити давати елементарні характеристики персонажам оповідання; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом прозового твору; формувати поняття про елементарні правила, що регулюють взаємини між людьми; виховувати морально – етичні якості характеру, бажання слухати художні твори.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Пролізання під дугою на колінах, прокочування м’яча. Стрибки з просуванням уперед». Рухлива гра «Лисиця в курнику».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння пролізати під дугою на колінах з упором на руки та прокочувати м'яч; закріплювати навички стрибків у довжину з місця розвивати увагу та спритність.
Ходьба на носках (20 сек).
Біг у середньому темпі (35 сек),
ходьба.
Копмлекс
загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «Лисиця в курнику». Автор Тетяна Володимирівна
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з підніманням і опусканням рук (5 – 6 разів).
Ознайомлення з образотворчим мистецтвом
Тема: «Знайомство з картиною Олексія Шовкуненка «Золота осінь»
Програмовий зміст: познайомити дітей з картинами Олексія Шовкуненка; продовжувати знайомити з пейзажним живописом (осінній пейзаж), вчити бачити та називати основні кольори осені, розуміти емоційний настрій картини.
Назва: «Хто зник? Що зникло?»
Мета: вправляти в умінні запам'ятовувати зображення та визначати зникле; розвивати пам'ять, зосередженість, увагу, мислення.
Ввечері разом з дітьми спробуйте з різним темпом промовити скоромовку.
Назва: «Черв’як»
Мета: тренувати м'язи язика, губ і щелепи та допомогти дітям правильно вимовляти складні звуки; вчити говорити чисто і чітко, уникаючи "ковтання" звуків та складів; стимулювати спробу говорити у швидкому, але контрольованому темпі, що розвиває плавність мовлення; розвивати фонематичний слух (вміння розрізняти схожі звуки); прияє розвитку оперативної та довготривалої пам'яті.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар