ДЕНЬ ГІДНОСТІ І СВОБОДИ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з кубиками)"
Мета: покращувати рухливість шийного, плечового, ліктьового, тазостегнового та колінного суглобів, запобігаючи застою та скутості; підвищувати тонус і працездатність м'язів тулуба й кінцівок; готувати серцево-судинну систему до майбутніх навантажень; стимулювати нервову систему, допомагаючи швидше "прокинутися" головному мозку та підвищуючи концентрацію уваги на початку дня; сприяти виробленню ендорфінів, що покращує настрій і знижує сонливість.
Народознавство
Тема: «День Гідності та Свободи»
Програмовий зміст: розкрити сутність понять "гідність" і "свобода" (як особистісних якостей і як базових цінностей демократичного суспільства); пояснити, чому 21 листопада є важливою датою для українського народу і чому вона є державною пам'ятною датою; виховувати почуття патріотизму, гордості за свою державу та її народ, який відстояв свій європейський вибір.
Дидактична гра
Назва: «Україна яка?»
Мета: вчити дітей добирати та використовувати прикметники (епітети), що описують Україну; вчити говорити: Україна — сильна, красива, сонячна, щедра, співуча, рідна, вільна; перевести пасивні слова (які дитина розуміє) в активний словник (які дитина використовує); тренувати вміння швидко формулювати думку і висловлювати її одним словом; навчити встановлювати зв'язки між словом "Україна" та її ознаками, що сприяє глибокому розумінню образу країни.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «День Гідності та Свободи»
Програмовий зміст: виховувати повагу та гордість за український народ, який проявив гідність та відстояв свою свободу під час історичних подій; закріплювати знання про державні символи (Прапор) як символ свободи та незламності; надати дітям можливість висловити свої почуття (надію, патріотизм, любов до Батьківщини) через кольори та образи;творчо закріпити національні цінності.
Впевнена, любі діти, що у вас вийшли дуже гарні малюнки. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Володимир Сосюра «Облітають квіти»
Мета: допомогти дітям відчути красу художнього слова, його мелодійність і ритмічність; вчити розрізняти поетичну мову від звичайної, розпізнавати відчуття суму, меланхолії та швидкоплинності, уявляти і створювати в своїй свідомості образи, що є важливим для розвитку уяви та творчого мисленнязвернути увагу на рими; знайомити з новими словами та виразами, такими як "пелюстки печальні", "гордовито", "баский", "навмання", "далечінь"; розширити словниковий запас; стимулювати до спостереження за природою та пошуку власних асоціацій.
.jpg)

Немає коментарів:
Дописати коментар