КРАЇНА МАТАМАТИКА
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з кубиками)"
Мета: покращувати рухливість шийного, плечового, ліктьового, тазостегнового та колінного суглобів, запобігаючи застою та скутості; підвищувати тонус і працездатність м'язів тулуба й кінцівок; готувати серцево-судинну систему до майбутніх навантажень; стимулювати нервову систему, допомагаючи швидше "прокинутися" головному мозку та підвищуючи концентрацію уваги на початку дня; сприяти виробленню ендорфінів, що покращує настрій і знижує сонливість.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Поняття «великий», «малий», «довгий», «короткий». Частини доби. Кількість і рахунок»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з поняттями "великий", "малий", "довгий", "короткий", частинами доби; формувати поняття про кількість і рахунок.
Дидактична гра
Тема: «Великий – малий»
Мета: розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення, зорове сприйняття, мовлення; виховувати посидючість, зацікавлення грою, бажання дізнатися нове, пізнавальний інтерес до ігор з кольоровими предметами; вчити дітей порівнювати предмети за величиною (великий - малий); заохочувати до викоритстанні у мовленні слів "великий - малий"
Тема: «Їжачок»
Програмовий зміст: вчити аплікувати їжачка, використовуючи техніку оригамі; закріпити техніку складання кружечків, викладання форм на тло та наклеювання їх; розвивати інтерес до створення образів, гармонійного поєднання кольорів, окомір та дрібні м`язи рук, зорову пам'ять, творчу уяву; виховувати любов до природи, спостережливість, охайність, посидючість.
Дослідницька діяльність
Тема: «Потреба людей і тварин у повітрі»
Програмовий зміст: продемонструвати потребу в повітрі людей і тварин.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Дзвоники Миколая». Співаночки від Ніночки
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.
«Дихальні техніки для зняття стресу та панічних атак. Вправа «Запах квітів»
Запропонуйте дитині уявити, як вона відчуває запах квітки, глибоко вдихаючи через ніс і видихаючи через рот. Також можна подумки уявити собі квітку.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар