РОСЛИНИ УКРАЇНИ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з кубиками)"
Мета: покращувати рухливість шийного, плечового, ліктьового, тазостегнового та колінного суглобів, запобігаючи застою та скутості; підвищувати тонус і працездатність м'язів тулуба й кінцівок; готувати серцево-судинну систему до майбутніх навантажень; стимулювати нервову систему, допомагаючи швидше "прокинутися" головному мозку та підвищуючи концентрацію уваги на початку дня; сприяти виробленню ендорфінів, що покращує настрій і знижує сонливість.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Народознавство
Тема: «Калина – символ України»
Програмовий зміст: познайомити дітей з народним символом – калиною, пригадати загадки та легенду про неї; дати знання про те, що калина – лікарська рослина; поповнити словник дітей словами – порівняннями з народного фольклору; розвивати правильне українське мовлення; виховувати інтерес та повагу до українських національних традицій, почуття любові до рідного народу, почуття патріотизму.
Екологічне виховання
Тема: «Лікарські рослини для здоров’я та сили»
Програмовий зміст: поглиблювати знання дітей про лікарські рослини; формувати теоретичні та практичні навички про себе, як людину; розкривати практичне значення лікарських рослин; учити піклуватися про власне здоров׳я; познайомити з поняттям кольоротерапія; виховувати бережливе ставлення до власного здоров׳я.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. Руханка з цеглинками LEGO». Автор Музичні хвилинки – цікавинки з Домісолькою
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Віктор Кочевський «Дубові діти»
Задайте дітям запитання:
🙇 Де виріс дуб?
🙇 Де «сидять» дубові діти?
🙇 Про що мріє старий дуб?
🙇 Поясніть значення слів: розпочався дубовий рід.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Ігри для гіперактивних дітей»Мета: допомогти дітям компенсувати їхні основні труднощі: надмірну рухливість, імпульсивність та дефіцит уваги; навчити дитину чекати своєї черги, виконувати команду "стоп" і стримувати негайне бажання діяти; допомогти дитині спрямувати надлишкову рухову енергію у соціально прийнятне та структуроване русло, а не просто забороняти рух.


.jpg)










Немає коментарів:
Дописати коментар