середа, 26 листопада 2025 р.

   ПІЗНЯ ОСІНЬ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

                                           

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з кубиками)"
   Мета: покращувати рухливість шийного, плечового, ліктьового, тазостегнового та колінного суглобів, запобігаючи застою та скутості; підвищувати тонус і працездатність м'язів тулуба й кінцівок; готувати серцево-судинну систему до майбутніх навантажень; стимулювати нервову систему, допомагаючи швидше "прокинутися" головному мозку та підвищуючи концентрацію уваги на початку дня; сприяти виробленню ендорфінів, що покращує настрій і знижує сонливість.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Пізня осінь вже настала»
   Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей орієнтуватися в основних станах погоди, природних явищах; формувати уявлення про зміни, що відбулися в природному довкіллі, у житті комах та птахів восени (комахи заховалися; птахи відлітають в теплі краї); учити розпізнавати комах за їх назвами, характерними ознаками зовнішнього вигляду; закріплювати та розширювати знання про їх спосіб життя та живлення; розвивати пам’ять, уяву, спостережливість, розуміння найелементарніших зв’язків між явищами осінньої природи і змінами в житті комах (засохли рослини — зникли комахи; зникли комахи — відлетіли перелітні птахи); виховувати дбайливе ставлення до живої природи.


   Економічне виховання
   Тема: «Потреби рослин. Бережемо природу»
   Програмовий зміст: познайомити дітей з потребами рослин (сонце, вода, тепло, повітря); закріпити уявлення про дерева, кущі, овочі, фрукти, квіти; виховувати бережливе ставлення до рослин (природних ресурсів).


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Метання торбинок з піском у вертикальну ціль (щит). Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком». Рухлива гра «Лисиця в курнику»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль; закріплювати вміння ходити по гімнастичній лаві приставним кроком лівим та правим боком та стрибати в глибину; розвивати увагу і спритність.
   Інвентар: щит, 2 торбинки з піском, гімнастична лава, мат.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 сек).

   Ходьба на носках та п’ятках  (25 сек).


   Біг у середньому темпі (35 сек), ходьба.



   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.

   Рухлива гра «Лисиця в курнику». Автор Тетяна Володимирівна

   Заключна частина: Ходьба (30 сек) у повільному темпі з підніманням та опусканням рук (5 – 6 раз).


   
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Вадим Скомаровський «Лісова колиска»
   Мета: створити яскраву картину пізньої осені ("падолист") та її атрибутів (стежка, озеро, стіжок); вчити дітей уявляти описане, бачити незвичайне у звичайному і розуміти порівняння (літературний прийом); ознайомити з осінніми явищами; закріпити поняття "падолист" (листопад), "стіжок" (сіно або солома, складені конусом), які є ознаками осінньої пори; збагачення активного словника.


   Задайте дітям запитання:
   😯 Як ще називається падолист?
   😯 Назвіть слова, вжиті в переносному значенні.

   Ввечері разом з дітьми спробуйте з різним темпом промовити скоромовку.
   Назва: «Черепаха»
   Мета: тренувати м'язи язика, губ і щелепи та допомогти дітям правильно вимовляти складні звуки; вчити говорити чисто і чітко, уникаючи "ковтання" звуків та складів; стимулювати спробу говорити у швидкому, але контрольованому темпі, що розвиває плавність мовлення; розвивати фонематичний слух (вміння розрізняти схожі звуки); прияє розвитку оперативної та довготривалої пам'яті.


   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар