СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з кубиками)"
Мета: покращувати рухливість шийного, плечового, ліктьового, тазостегнового та колінного суглобів, запобігаючи застою та скутості; підвищувати тонус і працездатність м'язів тулуба й кінцівок; готувати серцево-судинну систему до майбутніх навантажень; стимулювати нервову систему, допомагаючи швидше "прокинутися" головному мозку та підвищуючи концентрацію уваги на початку дня; сприяти виробленню ендорфінів, що покращує настрій і знижує сонливість.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Свійські тварини (кішка і собака)»
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про беззаперечне право на життя всіх представників тваринного світу; поглиблювати уявлення про свійських тварин; розширювати знання про свійських тварин — їх назви, характерні особливості зовнішнього вигляду, чим живляться, як пересуваються, користь; розвивати пізнавальну активність; виховувати турботливе ставлення до свійських тварин.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба з переступанням через шнури. Прокочування м’яча по підлозі під
шнурами». Рухлива гра «Знайди пару».
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння ходити з переступанням через шнур (висотою 25 см) та прокочувати м'яч обома руками по підлозі; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: гімнастична лава, гімнастична драбинка, мат, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).
Ходьба на зовнішній стороні стопи, «як ведмедик» (20 сек).
Біг у середньому темпі (35 сек),
ходьба.
Копмлекс
загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «Знайди пару». Автор Кудлай Н.М
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).
Художньо-продуктивна діяльність. Конструювання
Тема: «Будинок для Півника»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей умінню аналізувати готову будівлю, визначати просторове розміщення частин (позаду, попереду, зверху) і послідовний хід будівництва, правильно називати знайомі деталі будівельного матеріалу.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Олександр Маландій «Пташиний одяг»
Мета: розширити знання дітей про різноманіття птахів, що мешкають у місцевості (рябчик, синиця, голуб, жовтобрюшка, чорногуз, сорока, чистун, зеленяк); показати прямий зв'язок між назвою птаха та кольором його оперення або його характерною ознакою (синиця - синій, жовтобрюшка - жовтий, чорногуз - чорний); мотивувати до уважного спостереження за природою, щоб помічати деталі (барви, частини одягу-оперення); використати прийом порівняння пташиного оперення з людським одягом ("сіра свитка", "сині шарфи", "жовта блуза", "червоні туфлі").
Назва: «Веселі лабіринти»
.jpg)







Немає коментарів:
Дописати коментар