понеділок, 17 листопада 2025 р.

СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

                                           

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з кубиками)"
   Мета: покращувати рухливість шийного, плечового, ліктьового, тазостегнового та колінного суглобів, запобігаючи застою та скутості; підвищувати тонус і працездатність м'язів тулуба й кінцівок; готувати серцево-судинну систему до майбутніх навантажень; стимулювати нервову систему, допомагаючи швидше "прокинутися" головному мозку та підвищуючи концентрацію уваги на початку дня; сприяти виробленню ендорфінів, що покращує настрій і знижує сонливість.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Свійські тварини (кішка і собака)»
   Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про беззаперечне право на життя всіх представників тваринного світу; поглиблювати уявлення про свійських тварин; розширювати знання про свійських тварин — їх назви, характерні особливості зовнішнього вигляду, чим живляться, як пересуваються, користь; розвивати пізнавальну активність; виховувати турботливе ставлення до свійських тварин.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба з переступанням через шнури. Прокочування м’яча по підлозі під
шнурами». Рухлива гра «Знайди пару».
   Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння ходити з переступанням через шнур (висотою 25 см) та прокочувати м'яч обома руками по підлозі; розвивати увагу та спритність.
   Інвентар: гімнастична лава, гімнастична драбинка, мат, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).

   Ходьба на зовнішній стороні стопи, «як ведмедик» (20 сек).

   Біг у середньому темпі (35 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «Знайди пару». Автор Кудлай Н.М

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).


   Художньо-продуктивна діяльність. Конструювання

   Тема: «Будинок для Півника»
   Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей умінню аналізувати готову будівлю, визначати просторове розміщення частин (позаду, попереду, зверху) і послідовний хід будівництва, правильно називати знайомі деталі будівельного матеріалу.

    
   Впевнена, любі діти, що у вас вийшли дуже гарні будиночки. З нетерпінням чекатиму фото ваших робіт. 

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олександр Маландій «Пташиний одяг»
   Мета: розширити знання дітей про різноманіття птахів, що мешкають у місцевості (рябчик, синиця, голуб, жовтобрюшка, чорногуз, сорока, чистун, зеленяк); показати прямий зв'язок між назвою птаха та кольором його оперення або його характерною ознакою (синиця - синій, жовтобрюшка - жовтий, чорногуз - чорний); мотивувати до уважного спостереження за природою, щоб помічати деталі (барви, частини одягу-оперення); використати прийом порівняння пташиного оперення з людським одягом ("сіра свитка", "сині шарфи", "жовта блуза", "червоні туфлі").


   Задайте дітям запитання: 
   😚 Від чого, на думку автора, залежить імення пташки?
   😚 Як одержав своє ім’я рябчик? Синиці? Голуби? Жовтобрюшки? Чорногузи? Сорока? Чистун? Зеленяк?
   😚 Назвіть види одягу, описані у вірші.
   😚 Які птахи із названих — зимуючі?
   😚 Поясніть значення слів: у витка, різномасті.

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: 
«Веселі лабіринти»

   Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, мислення.



Інформація для батьків 

Тема: «Особливості психофізіологічного розвитку дитини 5року життя за Освітньою програмою «Дитина» в умовах дистанційного освітнього процесу»




                                      

   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар