вівторок, 11 листопада 2025 р.

   БЕЗПЕЧНА ДОРОГА ДОДОМУ

    9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
   Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.


   Школа безпеки
   Тема: «Моя безпечна дорога додому»
   Програмовий зміст: вчити дітей орієнтуватися в дорожніх ситуаціях на шляху руху від дому до дитсадка; закріплювати знання про дорожні знаки, їх позначення, значення сигналів світлофора та практичне користування ним, знання правил дорожнього руху та поведінки на вулиці; формувати вміння приймати правильне рішення в різноманітних ситуаціях та робити висновки; розвивати задатки логічного мислення; виховувати спостережливість, обережність, обачність, самостійність та впевненість у собі.


   Дидактична гра
   Назва: «Світлофорчик»
   Мета: закріпити знання дітей про кольори світлофора та їхній порядок (червоний, жовтий, зелений); сприяти кращому запам'ятовуванню візуального образу світлофора та послідовності кольорів; тренувати концентрацію уваги; стимулювати активне використання в мовленні назв кольорів, пов'язаних із дорожнім рухом; тренувати логічне мислення через встановлення послідовності кольорів.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Лічба в межах 3. Порівняння предметів за величиною. Орієнтування у просторі»
   Програмовий зміст: учити орієнтуватися у просторі, використовувати слова: під, над, між, праворуч, ліворуч, знаходити трикутник серед інших геометричних фігур; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; продовжувати вчити співвідносити число з цифрою; закріплювати вміння рахувати предмети; виховувати організованість та спостережливість.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне

   Тема: «Слухання музики. «Метелик», музика Едварда Гріга». Автор HI - MUSIC


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за горобиною. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Марія Познанська «Горобина» 
Мета: показати дітям, як можна бачити звичні речі в незвичному світлі; розвивати образне мислення та поетичне бачення світу; формувати у свідомості яскравий, незабутній образ горобини, що виділяється на тлі осіннього лісу; закріплювати знання про горобину як дерево, яке привертає увагу своїми червоними плодами восени та взимку; акцентувати увагу на характерних кольорах пізньої осені, коли більшість дерев вже голі (дуби), а горобина лише розквітає яскравими гронами; залучати до активного мислення і здогадування, що ж це за "дівчина".


   Задайте дітям запитання:
   😕 Чому автор описує горобину як живу істоту?
   😕 Які почуття викликає у вас деревце?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Відмінності»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.


   Робота з родинами ВПО
   Тема: "Дихальні техніки для зняття стресу та панічних атак".
   Вправа «Глибоке та повільне дихання»
   Фахівець говорить: «Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Робимо коротку паузу між вдихом та видихом. Видих має бути довшим, аніж вдих. Уявляємо, що надуваємо повітряну кульку, і видихаємо довго та повільно ротом. Одного вдиху та видиху недостатньо. Мінімум – 3 хвилини».

    Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар