БЕЗПЕЧНА ДОРОГА ДОДОМУ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.
Школа безпеки
Тема: «Моя безпечна дорога додому»
Програмовий зміст: вчити дітей орієнтуватися в дорожніх ситуаціях на шляху руху від дому до дитсадка; закріплювати знання про дорожні знаки, їх позначення, значення сигналів світлофора та практичне користування ним, знання правил дорожнього руху та поведінки на вулиці; формувати вміння приймати правильне рішення в різноманітних ситуаціях та робити висновки; розвивати задатки логічного мислення; виховувати спостережливість, обережність, обачність, самостійність та впевненість у собі.
Дидактична гра
Назва: «Світлофорчик»
Мета: закріпити знання дітей про кольори світлофора та їхній порядок (червоний, жовтий, зелений); сприяти кращому запам'ятовуванню візуального образу світлофора та послідовності кольорів; тренувати концентрацію уваги; стимулювати активне використання в мовленні назв кольорів, пов'язаних із дорожнім рухом; тренувати логічне мислення через встановлення послідовності кольорів.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Лічба в межах 3. Порівняння предметів за величиною. Орієнтування у просторі»
Програмовий зміст: учити орієнтуватися у просторі, використовувати слова: під, над, між, праворуч, ліворуч, знаходити трикутник серед інших геометричних фігур; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; продовжувати вчити співвідносити число з цифрою; закріплювати вміння рахувати предмети; виховувати організованість та спостережливість.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Слухання музики. «Метелик», музика Едварда Гріга». Автор HI - MUSIC
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Познанська «Горобина»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.
Робота з родинами ВПО
Тема: "Дихальні техніки для зняття стресу та панічних атак".
Вправа «Глибоке та повільне дихання»
Фахівець говорить: «Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Робимо коротку паузу між вдихом та видихом. Видих має бути довшим, аніж вдих. Уявляємо, що надуваємо повітряну кульку, і видихаємо довго та повільно ротом. Одного вдиху та видиху недостатньо. Мінімум – 3 хвилини».
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар