пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

 ДОСЛІДЖУЄМО СВІТ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)» 
   Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Вода. Пісок»
   Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про об’єкти неживої природи, зокрема пісок, воду; дати поняття про їх властивості, колір; виховувати пізнавальний інтерес до найближчого оточення; розвивати цікавість до спостережень за довкіллям; спонукати до виконання ігрових вправ з піском, водою та робити висновки з власних досліджень (пісок - білий, жовтий, коричневий, сухий - розсипається, мокрий - ліпиться; вода прозора, без запаху, розливається, тече; вода потрібна рослинам, тваринам; чисту воду п’ють люди; вода потрібна всім живим істотам); виховувати пізнавальний інтерес до найближчого природного оточення.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Повітряні кульки»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з предметами овальної форми; учити передавати в малюнках особливості круглої та овальної форми, відтворювати колір предмета; закріплювати навички зафарбовування; вправляти у проведенні ліній олівцем; розвивати творчу уяву, пам’ять, мислення, зв’язне мовлення; сприяти розвитку естетичного сприйняття; виховувати доброзичливе ставлення до однолітків, самостійність, чуйність, акуратність.

   Ознайомлення з образотворчим мистецтвом
   Тема: «Знайомство з картиною Вінсента Ван Гога «Осінній пейзаж з чотирма деревами»
   Програмовий зміст: розвивати емоційну чутливість та естетичне сприйняття через знайомство з відомим твором мистецтва; формувати вміння розрізняти кольори та настрої у живописі.


  
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на вечірню прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за небом і зірками. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Василь Скуратівський «Чумацький шлях»
   Мета: представити дітям важливий елемент української історії та культури — феномен чумаків, їхній побут, традиції та професію (возили сіль і рибу з Криму); виховувати патріотизм та повагу до предків; показати, наскільки важливу роль відіграли чумаки в економічному та соціальному житті України; пояснити, чому саме в Україні нашу Галактику назвали Чумацьким Шляхом, пов'язавши її з мандрівками та дорогою додому; вказати на існування широкої, світлої смуги посередині небосхилу (Галактики).


   Задайте дітям запитання: 
   😉 Поясніть лексичне значення назви сузір’я Чумацький Шлях. 
   😉 Які назви цього сузір’я ви знаєте? 
   😉 Кого в Україні називали чумаками?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Цікаві знахідки»
   Тема: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар