ПРИРОДА - НАШ ДРУГ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.
Тема: «Складання описової розповіді за картиною «Кінь з лошам»
Програмовий зміст: учити складати описові розповіді за картиною; збагачувати словник словами, що означають назви малят тварин і птахів; виховувати любов до тварин, бажання доглядати за ними.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Музичне заняття для дітей середнього дошкільного. Слухання «Ранок», музика Єдварда Гріга, «Чуки-чуки-чуки, чок», українська народна пісня, музична рухлива вправа «Горобчики» (фрагмент з опери «Ронгеда»), музика А.Серова, «Веселий танок», музика В.Семенова». Автор Ольга Білейчук
Екологічне виховання
Тема: «Маленькі відкриття в природі»
Програмовий зміст: розширити уявлення дітей про винахідницьку діяльність від найдавніших часів до сьогодення; виховувати інтерес до довкілля, прагнення до знань, допитливість.
Тема: «Легенда про мати-й-мачуху»
Програмовий зміст: допомогти дітям усвідомити та обговорити такі складні теми, як втрата близької людини (матері), сум та нові, часто важкі, життєві обставини (поява мачухи); показати, що сумувати та плакати за втраченою любов'ю — це природно та важливо; запропонуєвати метафоричний спосіб зберегти пам'ять про рідну матір (тепло листка), навіть коли життя змінилося.
Тема: «З
якої гілочки дітки»
Мета: закріпити знання дітей про дерева, їх суцвіття, листя та плоди; розвиати логічне мислення, мовлення, пам'ять, увагу; виховувати любов до природи, бажання берегти; турбуватися про неї.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на вечірню прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за небом і зірками. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Легенда про сузір`я Великої ведмедиці»
Мета: представити дітям сузір'я Великої та Малої Ведмедиці, як одні з найвідоміших; пояснити, що таке сузір'я та назвати Полярну зірку як найяскравішу зірку Малої Ведмедиці та орієнтир; розширити кругозір дітей щодо небесних об'єктів; дати знання про те, що сузір'я можна "знайти на небі" за їх формою ("ковші"), що опосередковано натякає на їхню роль у орієнтуванні; представити давньогрецький міф про походження сузір'я, що є частиною світової культурної спадщини; показати, що різні народи мають свої назви та легенди про одні й ті ж сузір'я ("Колісниця", "Віз", "сім биків").
Задайте дітям запитання:
😄 Звідки пішли назви Велика і Мала Ведмедиця?
😄 Яка основна зірка Малої Ведмедиці?
😄 Які ще відомі назви Великої і Малої Ведмедиці?
😄 Чи бачили ви такі сузір’я? Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Ігри для виходу агресії»
Назва: «Піца»
.jpg)










Немає коментарів:
Дописати коментар