УЛЮБЛЕНІ КАЗКИ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Переказування казки Костянтина Ушинського «Козенята і вовк». Відмі-нювання іменників»
Програмовий зміст: учити переказувати казку близько до тексту, інтонаційно передавати голос персонажів казки, пряму мову; вправляти у відмінюванні іменників, що означають назви малят тварин, птахів у родовому відмінку однини; збагачувати словник образними виразами (козенята – дітоньки, грубим – грубим голосом); учити добирати антоніми; виховувати слухняність, організованість.
Дидактична гра
Тема: «Виправ мене (іменники, дієслова)»
Мета: навчати дітей правильному узгодженню іменників і дієслів, будувати логічно та граматично коректні фрази, швидко реагувати на почуту інформацію та давати правильну відповідь; розвивати уміння помічати та виправляти граматичні та лексичні помилки, логічне мислення, слухову увагу, швидкість реакції; збагачувати словниковий запас; допомагає краще розуміти, яке дієслово чітко відповідає певній дії.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Лазіння на колінах з упором на руки по похилій дошці». Рухлива гра «Літаки»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; виробляти вміння точно приземлятись під час стрибків у глибину; удосконалювати вміння лазити на колінах з упором на руки по похилій дошці, яка одним кінцем покладена на щабель гімнастичної стінки.
Інвентар: гімнастична лава, мат, гімнастична стінка, дошка.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (35 сек).
Ходьба з підніманням високо ніг, «як чапля» (25
сек).
Біг (25 сек) у середньому темпі, ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «Літаки». Автор Войціцька М.М. Музична гра для діток
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, «як лисичка» (30 сек).
Валеологія
Тема: «Секрети здоров’я та чистоти»
Програмовий зміст: дати дітям просте уявлення про те, що таке мікроби та як вони потрапляють в організм; назвати та пояснити три основні "секрети" захисту організму: чистота (гігієна), вітаміни (правильне харчування) та спорт (фізична активність); закріпити навичку правильного миття рук через імітацію та гру; стимулювати рухову активність через виконання простих фізичних вправ (міні-зарядка).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за небом і зірками»
Разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Гребінець»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар