вівторок, 28 жовтня 2025 р.

 ДЕНЬ БАБУСЬ І ДІДУСІВ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)» 
   Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.


   Школа добрих почуттів
   Тема: «Наші лагідні бабусі й дідусі»
   Програмовий зміст: формувати у дітей глибоку емоційну прихильність, вдячність та повагу до старшого покоління — бабусь і дідусів; допомогти зрозуміти, яку важливу роль відіграють бабусі та дідусі (турбота, допомога, мудрість, сімейні традиції); ввести поняття "День бабусь і дідусів" як важливого сімейного свята, присвяченого старшим членам родини; стимулювати емоційний та сенсорний досвіду через затишну атмосферу, тактильні відчуття (як у вірші про бабусині руки) та візуальні образи.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Орієнтування у часі. Число і цифра 3»
Програмовий зміст: учити дітей встановлювати часові відношення (частини доби), правильно використовувати слова ранок, вечір, день, ніч, використовувати слово порівну, утворювати наступне число шляхом додавання одиниці; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; продовжувати вчити порівнювати множини предметів, співвідносити число з цифрою; закріплювати вміння рахувати предмети; виховувати організованість та спостережливість.


   Художньо-продуктивна діяльність. Конструювання
   Тема: «Ворота»
   Програмовий зміст: закріпити вміння робити споруду, пропорційну іграшці (ворота); уточнити назви частин будівельного матеріалу.

   
   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні ворота. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.
   
   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Співи. Пісня «Ухтимко», музика О. Злотника, слова О.Вратарьова». Автор Ірина


   
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олександр Копиленко «Жовкне лис-тя» 
Мета: представити природне явище (листопад) як живий, емоційний процес; допомогти дітям емоційно сприймати природу; показати красу осіннього клена ("багрянець", "вирізьблений лист") та одночасно передати драматизм природних змін (вітер "безжально зриває", "оголює"); навчити співпереживати стану природи (суму клена) та розуміти, що зміни можуть бути сумними, але вони неминучі; акцентувати увагу на кольорі ("багрянець") та формі листка ("вирізьблений"); спонукати бути уважними до деталей.


   Задайте дітям запитання: 
   😀 Коли відбуваються описані події? 
   😀 Який стоїть клен? 
   😀 Як ви вважаєте, чому він сумує? 
   😀 Чи спостерігали ви коли-небудь за таким кленом? 
   😀 Які почуття викликала у вас така картина?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Відмінності»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.


   Робота з родинами ВПО

   Тема: «Виховання з любов’ю. Шпаргалка для мами. Відпускайте»

   

  

   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар