понеділок, 27 жовтня 2025 р.

   ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ПИСЕМНОСТІ
   ДЕНЬ ГАРБУЗА


   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)» 
   Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.


   Ознайомлення із соціумом

   Тема: «Українська мова - мова мого народу»
   Програмовий зміст: показати, чим відрізняється рідна мова від інших мов; учити складати порівняння, розвивати мовлення; виховувати інтерес до рідної мови.


   Дидактична гра
   Назва: «Хто сховався у гарбузику?»
   Мета: закріпити назви та зовнішній вигляд тварин (їх дитинчат); розвивати зосередженість, пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати допитливість, посидючість.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в довжину з місця через «струмок». Лазіння по гімнастичній стінці». Рухлива хороводна гра «Ходить гарбуз по городу»
   Інвентар: прапорець, 2 гімнастичні палиці, гімнастична стінка, мат.
   Підготовча частина: Ходьба (35 сек), за сигналом дорослого (піднятий вгору прапорець) зупинитись, після слова «пішли!» знову продовжити ходьбу.

   Ходьба на носках, руки на поясі (30 сек).

   Біг (25 сек) у середньому темпі, ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива хороводна гра «Ходить гарбуз по городу». Автор Світлана Намолова – музичний керівник ЗДО

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).


   Економічне виховання
   Тема: «Потреби і можливості моєї сім`ї»
   Програмовий зміст: закріпити поняття «сім`я»; формувати уявлення дітей про потреби сім`ї; допомогти дітям зрозуміти різницю між словами «бажаю» та «треба», вчити виділяти першочергові потреби сім`ї.


   
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олена Пчілка «Як швидко літо проминуло!» 
Мета: навчити дітей бачити красу в осінньому пейзажі, використовуючи художні образи та метафори: літо "на крилах полинуло", осінь як "пора", вітер "жене понурії хмарки"; передати ліричний, дещо сумний (журливий) настрій, пов'язаний із завершенням літа; звернути увагу на уособлення: соняшник "журливо голову схилив"; закріпити знання про чіткі прикмети осінньої пори, які відрізняють її від літа; показати швидкість та неминучість зміни пір року; введення та активізація поетичних та описових слів: "проминуло", "осіння пора", "полинуло", "кохане літечко", "марніє", "понурії хмарки", "журливо схилив".


   Задайте дітям запитання:
   💜 Яка настала пора року?
   💜 Яка пора проминула?
   💜 Як про це говорить автор?
   💜 Як поет говорить про сад? Вітер? Горошок? Мачок? Соняшник?
   💜 Які почуття викликає осінь?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: 
«Веселі лабіринти»

   Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, мислення.



   Інформація для батьків  

   Шановні батьки! 3 жовтня 2025 року відкрито доступ до матеріалів Каналу зв’язку для батьків дітей старшого дошкільного віку «Ефективна комунікація», які містять рекомендації щодо організації з дитиною спостереження в природі.

   До уваги пропонуються презентаційні матеріали, розроблені Наталією КАПУСТІНОЮ, методистом Центру виховання та розвитку особистості КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», за темою «Дитина й природа: як розвинути спостережливість та допитливість», Світланою ЖДАНОВОЮ, викладачем кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», за темою «Організовуємо прогулянки з дітьми весело». 

   Ознайомитися з матеріалами можна тут:     https://drive.google.com/drive/folders/1hxT00ILUPCY1lYp6KoZqZbA-ak4FAjCM?usp=sharing



   Шановні батьки, запрошую Вас прийняти участь у написанні Радіодиктанта.
   Радіодиктант відбудеться вже 26-й раз поспіль.
   27 жовтня об 11:00 до Дня української писемності та мови розпочнеться Радіодиктант національної єдності. Текст радіодиктакту, авторкою якого є письменниця та перекладачка Євгенія Кузнєцова, має назву «Треба жити!». Читатиме його народна артистка України, акторка Наталія Сумська. Про це повідомляє корпоративний сайт Суспільного.
   Як долучитися до написання радіодиктанту
   Щоб написати Радіодиктант національної єдності — 2025, 27 жовтня об 11:00 (за київським часом) увімкніть зручний для вас майданчик трансляції:
   ✔ радіодиктант можна слухати на хвилях «Українського радіо» та радіо «Культура»;
   ✔ дивитися в ефірі телеканалу «Суспільне Культура»;
   ✔ на ютуб-каналі «Українського радіо»;
   ✔ у застосунках suspilne.radio та «Дія».
   Куди надсилати свій текст радіодиктанту
   29 жовтня об 11:00 на сайті «Українського радіо» та сайті «Суспільне Культура» буде оприлюднено текст Радіодиктанту національної єдності, тож ви зможете перевірити себе на помилки самостійно. А якщо хочете, щоб ваш диктант перевірили фахівці, ви можете:
   ✔ надіслати текст радіодиктанту паперовим листом на адресу: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 26. Важливо, щоб на штемпелі була дата не пізніше 28 жовтня;
   ✔ сфотографувати / відсканувати написаний текст (у форматі .jpg, .png, .jpeg, .tiff, .pdf) та надіслати його до 11:00 28 жовтня на адресу rd@suspilne.media.

   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар