ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЯБЛУК
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.
Художня література
Тема: «Василь Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду»
Програмовий зміст: Програмовий зміст: звернути увагу дітей на ознаки пізньої осені (опале листя, яке шурхотить, сонячний тихий день); показати приклад конструктивного виходу зі складної ситуації (звернення до мами) замість суперечки чи сварки, що спільне використання та готовність поступитися приносять більшу радість, ніж егоїзм; наголосити на тому, що відмова від власного бажання на користь іншого є позитивним вчинком.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Порівняння предметів за висотою. Порівняння груп предметів. Орієнтування у просторі»
Програмовий зміст: Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння дітей порівнювати предмети за висотою, позначаючи результати порівняння словами: «вищий», «нижчий», множини предметів , співвідносити число з цифрою; учити розуміти поняття «ліворуч», «праворуч», «за», «під»; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до занять.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. Музикування для дошкільнят. Гра а маракасах». Автор Ярослава Бондаренко
Дослідницька діяльність
Тема: «Чисте та брудне повітря»
Програмовий зміст: навчити розрізняти якісний стан повітря.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Віктор Конопелець «Вістка»
Мета: навчити дітей бачити красу і поезію у звичайних природних явищах (листя – це "листи", а вітер чи природа – це "листоноші-диваки); викликати подив та радість від гри слів та уявлення про те, як дерева "пишуть" про настання осені; ознайомити з ознаками осені; допомогти зосередитися на тому, що листя належить різним деревам, і кожне з них має свою "звістку"; збагачувати та активізувати словниковий запас ("листоноші", "диваки", "звістка", "купки"); знайомити з ритмом і римою віршованого тексту, що сприяє розвитку уваги до звукової форми мови.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар