вівторок, 21 жовтня 2025 р.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЯБЛУК

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)» 
   Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.


   Художня література
   Тема: «Василь Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду»
   Програмовий зміст: Програмовий зміст: звернути увагу дітей на ознаки пізньої осені (опале листя, яке шурхотить, сонячний тихий день); показати приклад конструктивного виходу зі складної ситуації (звернення до мами) замість суперечки чи сварки, що спільне використання та готовність поступитися приносять більшу радість, ніж егоїзм; наголосити на тому, що відмова від власного бажання на користь іншого є позитивним вчинком.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Порівняння предметів за висотою. Порівняння груп предметів. Орієнтування у просторі»
   Програмовий зміст: Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння дітей порівнювати предмети за висотою, позначаючи результати порівняння словами: «вищий», «нижчий», множини предметів , співвідносити число з цифрою; учити розуміти поняття «ліворуч», «праворуч», «за», «під»; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до занять.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. Музикування для дошкільнят. Гра а маракасах». Автор Ярослава Бондаренко


   Дослідницька діяльність
   Тема: «Чисте та брудне повітря»
   Програмовий зміст: навчити розрізняти якісний стан повітря.


   
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за деревами в осінньому вбранні. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Віктор Конопелець «Вістка»
   Мета: навчити дітей бачити красу і поезію у звичайних природних явищах (листя – це "листи", а вітер чи природа – це "листоноші-диваки); викликати подив та радість від гри слів та уявлення про те, як дерева "пишуть" про настання осені; ознайомити з ознаками осені; допомогти зосередитися на тому, що листя належить різним деревам, і кожне з них має свою "звістку"; збагачувати та активізувати словниковий запас ("листоноші", "диваки", "звістка", "купки"); знайомити з ритмом і римою віршованого тексту, що сприяє розвитку уваги до звукової форми мови.


   Задайте дітям запитання:
   💙 Що носять листоноші-диваки? 
   💙 Кого так називає автор? 
   💙 Що вони носять? 
   💙 Про що пише клен? Береза? 
   💙 Це хороші чи погані новини?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Відмінності»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.


   Робота з родинами ВПО
   Тема: «Виховання з любов’ю. Шпаргалка для мами. Потіште дитину»

 

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар