БАРВИСТА ОСІНЬ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.
Художня література
Тема: «Слухання казки Василя Сухомлинського «Як починається осінь», вірша Т. Корольової «Барвиста осінь»
Програмовий зміст: учити дітей емоційно відгукуватися на емоційний зміст та поетичну форму вірша, використовувати художньо – поетичні вирази у своїх відповідях; збагачувати образний словник; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; розвивати імітаційну виразність та імітаційні здібності, уяву, фантазію, мислення; виховувати любов до природи.
Дидактична гра
Назва: «Вивчаємо пори року»
Мета: сформувати у дітей чітке уявлення про чотири пори року (весна, літо, осінь, зима) як про циклічний процес; навчити розрізняти і називати характерні ознаки кожної пори року (погода, одяг людей, стан природи, ігри, праця дорослих); закріпити знання про правильну черговість пір року; навчити встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; тренувати зорову та слухову пам'ять.
Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Лазіння по гімнастичній стінці. Стрибки в глибину з куба». Рухлива гра «Кольорові автомобілі»
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; навчити лазити по гімнастичній стінці; закріплювати навичку приймати правильне вихідне положення перед стрибком у глибину; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: гімнастична стінка, мат, куб.
Підготовча частина: Ходьба парами із зміною темпу (30 сек).
Ходьба на носках, «як лисичка» (30 сек).
Біг врозтіч (35 сек), ходьба.
Копмлекс
загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «Кольорові автомобілі». Автор Каріна Мельник
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).
Школа безпеки
Тема: «Малече, стій, не вибігай, в м’яча на вулиці не грай!»
Програмовий зміст: формувати вміння дітей безпечно поводитися під час ігор, самостійно вирізняти небезпечні чинники довкілля; уточнити знання про безпечні місця для гри з м'ячем та вчити свідомо обирати безпечні місця гри на вулиці; збагатити словник словами: навскач, помчав, протокол, безпечне місце, правила.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Іван Нечуй - Левицький «Осінній день»
Назва: «Чистимо зубки»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар