понеділок, 20 жовтня 2025 р.

БУДИНОК

    9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)» 
   Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Будинок»
   Програмовий зміст: розширювати та уточнювати уявлення дітей про будинки, їх будівництво, характерні ознаки, будівельні професії; розвивати вміння дітей порівнювати два предмети, знаходити спільне та відмінне; стимулювати вживання речень зі сполучником «а»; збагачувати словниковий запас вживанням словами-синонімами; учити добирати слова-родичі; продовжувати вчити утворювати прикметники, що позначають властивість матеріалу; виховувати цікавість до всього, що оточує дитину, інтерес до художніх творів.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Метання торбинки з піском у горизонтальну ціль (обруч)». Рухлива гра «Лисиця в курнику»
   Інвентар: гімнастична лава, мат, 2 торбинки з піском, обруч.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).

   Ходьба на носках та п’ятках (30 сек).

   Біг у середньому темпі (35 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «Лисиця в курнику». Автор Автор Тетяна Володимирівна


   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці» (35 сек).

   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
   Тема: «Осіннє сонечко»
   Програмовий зміст: вчити вирізати предмети круглої форми з квадратних заготовок, тонкі смужки; розкладати готові форми на площині; формувати вміння правильно тримати ножиці, різати ними, наклеювати готові частини аплікації; розвивати інтерес до роботи з ножицями, папером.


   Економічне виховання
   Тема: «Потреби в спілкуванні та повазі»
   Програмовий зміст: формувати уявлення про необхідність людини поважати одне одного, розуміти, турбуватися; вчити спілкуватися з однолітками та дорослими, бути уважними, по різному виражати добрі почуття.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за деревами в осінньому вбранні. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за деревами в осінньому вбранні»
   Мета: надати дітям просте, доступне пояснення, чому восени опадає листя (листопад); показати зв'язок між температурою, здатністю коренів вбирати воду/речовини і процесом засинання дерева (нестача "їжі" для листя), що дерева "живі" і що їхній осінній стан – це не смерть, а перехід у фазу спокою ("засинає"); вказати на дерева, які зберігають листя (дуб, хвойні), розширюючи знання про різноманіття рослинного світу; навчити бачити причинно-наслідкові зв'язки (холод → коріння не вбирає речовини → листя відмирає).


   💆 Завдання: 
   Зберіть осінні листочки, складіть словесний опис.

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: 
«Веселі лабіринти»

   Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, мислення.


   Інформація для батьків
   Тема: «Вивчаємо оновлений Базовий компонент дошкільної освіти разом з батьками»
   https://zdo1.do.zt.ua/bazovyj-komponent-doshkilnoyi-osvity/

   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар