ДЕНЬ ХЛІБА
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Хліб – усьому голова»
Програмовий зміст: систематизувати та закріпити знання дітей про використання хліба; активізувати словник дітей прислів’ями, приказками; формувати уміння у дітей про послідовну появу хліба на шляху: земля, зерно, колосок, борошно, тісто, хліб; виховувати патріотичні почуття до рідної землі, бережливе ставлення до хліба; прищеплювати любов та повагу до професії хлібороба.
Дидактична гра
Назва: «Бабусині пиріжки»
Мета: вчити дітей узгоджувати іменники у називному відмінку з іменниками в орудному відмінку; розвивати мовлення, увагу, спостережливість, образне мислення; виховувати наполиглевість, старанність, бажання допомагати дорослим.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Музично-ритмічна діяльність. «Марш», музика Іссака Берковича. Автор Орел Л.О.
Школа добрих почуттів
Тема: «У світі чарівних слів»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про правила вживання ввічливих слів прохання та подяки; розвивати в дітей мовлення, вміння спілкуватися; виховувати чемність, тактовність, культуру поведінки.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Золота осінь»
Мета: допомогти дітям усвідомити і запам'ятати характерні ознаки осені (зміна кольору листя, жовті, червонясті кольори); ввести в активний словник дітей образні слова та вирази ("золота осінь", "схили круч", "верховіття", "блищало від сонячного проміння", "червонястих кольорів"); навчити бачити та цінувати красу навколишнього світу, зокрема осіннього пейзажу (порівняння листя із "золотом", описи яскравих кольорів); спонукати уявляти описані картини, асоціювати кольори та явища; допомогти будувати власні висловлювання.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Ігри для виходу агресії»
Назва: «Сніжки»
.jpg)






Немає коментарів:
Дописати коментар