четвер, 16 жовтня 2025 р.

   ДЕНЬ ХЛІБА

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)» 
   Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Хліб – усьому голова»
   Програмовий зміст: систематизувати та закріпити знання дітей про використання хліба; активізувати словник дітей прислів’ями, приказками; формувати уміння у дітей про послідовну появу хліба на шляху: земля, зерно, колосок, борошно, тісто, хліб; виховувати патріотичні почуття до рідної землі, бережливе ставлення до хліба; прищеплювати любов та повагу до професії хлібороба.


   Дидактична гра
   Назва: «Бабусині пиріжки»
   Мета: вчити дітей узгоджувати іменники у називному відмінку з іменниками в орудному відмінку; розвивати мовлення, увагу, спостережливість, образне мислення; виховувати наполиглевість, старанність, бажання допомагати дорослим.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Музично-ритмічна діяльність. «Марш», музика Іссака Берковича. Автор Орел Л.О.


   Школа добрих почуттів
   Тема: «У світі чарівних слів»
   Програмовий зміст: закріпити знання дітей про правила вживання ввічливих слів прохання та подяки; розвивати в дітей мовлення, вміння спілкуватися; виховувати чемність, тактовність, культуру поведінки.


   
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Золота осінь»
   Мета: допомогти дітям усвідомити і запам'ятати характерні ознаки осені (зміна кольору листя, жовті, червонясті кольори); ввести в активний словник дітей образні слова та вирази ("золота осінь", "схили круч", "верховіття", "блищало від сонячного проміння", "червонястих кольорів"); навчити бачити та цінувати красу навколишнього світу, зокрема осіннього пейзажу (порівняння листя із "золотом", описи яскравих кольорів); спонукати уявляти описані картини, асоціювати кольори та явища; допомогти будувати власні висловлювання.


   Задайте дітям запитання: 
   👱 Що саме осінь перефарбувала в червоні кольори? 
   👱 Що залишилось зеленим? 
   👱 Що трапилось із листям? 
   👱 Доберіть до тексту заголовок.

   
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Ігри для виходу агресії»
   Назва: «Сніжки»


 


   Поради для батьків
   Тема: «Це не просто пустощі – це початок булінгу»


    

                            
   На завтра нам знадобиться: 


   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар