ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ МИТТЯ РУК
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Валеологія
Тема: «У гості до Чистюлі, або Як мити руки»
Програмовий зміст: сформувати усвідомлення важливості миття рук для збереження здоров'я; розвивати пам'ять, увагу, мовлення, вправляти у виконанні гігієнічних навичок; виховувати охайність, відповідальне ставлення до свого здоров’я.
Назва: «Де живуть мікроби?»
Мета: сприяти формуванню уявлення про здоровий спосіб життя, як про один з основних цінностей здоров'я; дати елементарні знання про мікробів, де вони живуть і як з ними боротися.
Тема: «Вживання дієслів в наказовій формі. Утворення іменників за допомогою суфіксів»
Програмовий зміст: вправляти в вживанні дієслів в наказові формі; учити утворювати іменники за допомогою суфіксів, замінювати іменники однини і множини займенниками; виховувати ввічливість, уважність.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в глибину з куба. Ходьба по шнуру, покладеному на підлогу у вигляді кола». Рухлива гра «У ведмедя в бору»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стійко приземлятись під час стрибків у глибину; закріплювати навички ходьби по шнуру, покладному на підлогу; розвивати спритність.
Ходьба на носках, «як лисичка» (25 сек).
Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.
Копмлекс
загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «У ведмедя в бору». Автор ЗДО №253 «Малятко», м.Запоріжжя
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за берізкою і послухати віршик. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Василь Діденко «Берізка»
Мета: допомогти дітям краще зрозуміти ознаки осені, роль берези в природі; знайомити з новими словами та виразами ("осінні мітли", "хлюпочуться дощі", "жовтий плащ"); вчити образно описувати явища, бачити красу в навколишньому світі; розвивати почуття прекрасного; викликати у дітей певні емоції — від співчуття до берізки, що "жде" сонця, до захоплення її "жовтим плащем"; тренувати пам'ять та здатність концентруватися; знайомити з ритмом, римою та структурою віршованого тексту.
👫 Загадайте дітям загадку:
У білій одежині,
В хустині жовтенькій.
Сумує край стежини
Тонесенька Оленка. (Берізка)
Назва: «Годинник»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Дидактична гра
Назва: «Перетворюємося»
Мета: розвиток уваги, довільності поведінки.
Хід гр : діти вільно пересуваються по кімнаті, але по плескам ведучого вони повинні зупиниться і перетворитися в лелеки: підняти одну ногу, руки в сторони, на два плески- перетворення в жабу (присісти, п'ять раз, ноги нарізно, між ногами руки). Три плеска дозволяють знову рухатися вільно.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар