середа, 15 жовтня 2025 р.

   ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ МИТТЯ РУК

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Буратіно»
   Мета: ранкова гімнастика допомагає: пробудити організм, сформувати правильну поставу, розвинути рухові якості, дає чудову можливість для тренування спритності, координації, швидкості реакції, рівноваги, створює позитивний настрій, викликає у дітей радість; закладає позитивний емоційний фон на весь день; дисциплінує та організовує; привчає до режиму та послідовності дій; дитина засвоює, що після пробудження потрібно виконувати певний комплекс вправ.


   Валеологія
   Тема: «У гості до Чистюлі, або Як мити руки»
   Програмовий зміст: сформувати усвідомлення важливості миття рук для збереження здоров'я; розвивати пам'ять, увагу, мовлення, вправляти у виконанні гігієнічних навичок; виховувати охайність, відповідальне ставлення до свого здоров’я.


   Дидактична гра
   Назва: «Де живуть мікроби?»
   Мета: сприяти формуванню уявлення про здоровий спосіб життя, як про один з основних цінностей здоров'я; дати елементарні знання про мікробів, де вони живуть і як з ними боротися.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Вживання дієслів в наказовій формі. Утворення іменників за допомогою суфіксів»
   Програмовий зміст: вправляти в вживанні дієслів в наказові формі; учити утворювати іменники за допомогою суфіксів, замінювати іменники однини і множини займенниками; виховувати ввічливість, уважність.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в глибину з куба. Ходьба по шнуру, покладеному на підлогу у вигляді кола». 
Рухлива гра «У ведмедя в бору»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стійко приземлятись під час стрибків у глибину; закріплювати навички ходьби по шнуру, покладному на підлогу; розвивати спритність.
   Інвентар: куб, мат, шнур.  
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).

   Ходьба на носках, «як лисичка» (25 сек).


   Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.

Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «У ведмедя в бору». Автор ЗДО №253 «Малятко», м.Запоріжжя


   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).

  Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за берізкою і послухати віршик. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Василь Діденко «Берізка»
   Мета: допомогти дітям краще зрозуміти ознаки осені, роль берези в природі; знайомити з новими словами та виразами ("осінні мітли", "хлюпочуться дощі", "жовтий плащ"); вчити образно описувати явища, бачити красу в навколишньому світі; розвивати почуття прекрасного; викликати у дітей певні емоції — від співчуття до берізки, що "жде" сонця, до захоплення її "жовтим плащем"; тренувати пам'ять та здатність концентруватися; знайомити з ритмом, римою та структурою віршованого тексту.

   👫 Загадайте дітям загадку:
   У білій одежині,
   В хустині жовтенькій.
   Сумує край стежини
   Тонесенька Оленка. (Берізка)


   Задайте дітям запитання:
   👬 Чого жде берізка?
   👬 Що метуть осінні мітли?
   👬 Про яку пору року свідчать дощі?
   
   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
   Назва: «Годинник»
   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.


   Робота з дітьми з ООП
   Дидактична гра
   Назва: «Перетворюємося»
   Мета: розвиток уваги, довільності поведінки.
   Хід гр : діти вільно пересуваються по кімнаті, але по плескам ведучого вони повинні зупиниться і перетворитися в лелеки: підняти одну ногу, руки в сторони, на два плески- перетворення в жабу (присісти, п'ять раз, ноги нарізно, між ногами руки). Три плеска дозволяють знову рухатися вільно.

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар