МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ОХОРОНИ ПРИРОДИ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.
Тема: «Охорона навколишнього середовища»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з проблемою забруднення навколишнього середовища (природне і промислове сміття); підвести до розуміння необхідності охорони навколишнього середовища; розвивати мовлення, пам’ять, уяву; активізувати словник (сміття); формувати вміння робити елементарні висновки, уміння міркувати; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Дидактична гра
Назва: «З якого дерева листочок?»
Мета: навчати дітей розрізняти, називати та ідентифікувати найпоширеніші дерева за формою, кольором, розміром та іншими ознаками їхнього листя (листя клена, дуба, берези, горобини, липи, каштана); розвивати увагу; тренувати зорову пам'ять, щоб дитина запам'ятала, як виглядає листок певного дерева; спонукати до встановлення зв'язків між частиною (листком) і цілим (деревом).
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Осінні фантастичні візерунки»
Програмовий зміст: збагачувати враження дітей від змін у довкіллі з настанням осінньої пори року; розвивати емоційну і зорову чутливість, здатність захоплюватися і дивуватися розмаїттю барв у навколишньому світі; формувати вміння створювати композицію, розміщуючи зображення на всій поверхні аркуша; ознайомити з прийомом «друкування» опалими листочками, на які пензликом нанесено фарбу зі сторони прожилок; вправляти у вмінні отримувати фантастичні зображення за допомогою природних форм — листочків; розвивати інтерес до експериментування з фарбою; сприяти розвитку творчої ініціативи; виховувати творче ставлення до роботи, акуратність.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Познанська «Каштан»
Мета: знайомити дітей з тим, як виглядає плід, його будова (захисна колюча шкаралупа і гладеньке ядро всередині) та кольори; допомогти зафіксувати цей образ у свідомості; навчати розрізняти властивості предметів: "волохатий з колючками" (шкаралупа) і "гладенький" (сам каштан), бачити естетику в простих природних формах; ввести в активний словник образні слів ("волохатий", "колючки", "шкаралупа", "гладенький", "в цяточку") та описів; підкреслити красу каштана, називаючи його "гарненьким" і "розмальованим".
💁 Який каштан зовні?
Вечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Нейрогімнастика»
Мета нейрогімнастики — покращити зв'язок між лівою та правою півкулями мозку. Це допомагає синхронізувати їхню роботу, що, своєю чергою, позитивно впливає на багато аспектів життя.
Основні переваги та цілі нейрогімнастики:
Покращення пам'яті та уваги. Регулярні вправи допомагають зосередитися та краще запам'ятовувати інформацію.
Стимулювання когнітивних функцій: Нейрогімнастика сприяє розвитку логічного мислення, креативності та швидкості реакції.
Зняття стресу та напруги:
Вправи допомагають розслабитися, знизити рівень тривожності та покращити емоційний стан.
Розвиток дрібної моторики:
Багато вправ залучають рухи пальців і кистей рук, що особливо корисно для дітей та людей похилого віку.
Покращення координації рухів. Синхронні вправи допомагають краще відчувати своє тіло та контролювати його рухи. Простіше кажучи, нейрогімнастика тренує мозок, роблячи його більш гнучким, ефективним та стійким до щоденних навантажень.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар