КРАЇНА МАТЕМАТИКА
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Буратіно»
Мета: ранкова гімнастика допомагає: пробудити організм, сформувати правильну поставу, розвинути рухові якості, дає чудову можливість для тренування спритності, координації, швидкості реакції, рівноваги, створює позитивний настрій, викликає у дітей радість; закладає позитивний емоційний фон на весь день; дисциплінує та організовує; привчає до режиму та послідовності дій; дитина засвоює, що після пробудження потрібно виконувати певний комплекс вправ.
Тема: «Порівняння множин предметів. Число і цифра 2. Пара»
Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати предмети за кількістю, співвідносити число з цифрою; закріплювати знання дітей про свійських тварин (дорослих і дитинчат), знання про число та цифру 2, вміння порівнювати множини предметів; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до занять.
Тема: «Хто де знаходиться?»
Мета: навчити дітей правильно розуміти та активно використовувати прийменники та прислівники, які позначають місце розташування предметів; визначати взаєморозміщення об'єктів у статичному просторі (орієнтація "від предмета"); вправляти у правильному граматичному оформленні речень, що містять прийменники; прияти складанню повних, поширених речень при описі місця розташування.
«Корисні та шкідливі комахи»
Програмовий зміст: поглибити знання дітей про світ комах; дати уявлення про корисних та шкідливих комах; закріпити знання про будову, спосіб життя, значення комах у природі та житті людини; розвивати вміння логічно мислити, спостерігати за об’єктами живої природи; виховувати бережливе ставлення до природи; допомогти зрозуміти, що в природі немає нічого зайвого.
Тема: «Моя сім’я»
Програмовий зміст: закріпити і розширити знання дітей про їхні права: право кожної людини на сім`ю, значення поняття «сім’я»; право на любов, піклування, турботу і розуміння з боку батьків; усвідомити взаємопов’язаності людей у родині, свого місця в сім’ї відносно старших і молодших; що родина – це люди пов’язані почуттям любові, а також відповідальності одне перед одним; осмислення дієвого піклування.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Співи. «Раночок-світаночок», музика О.Герасименко, слова М.Чумарної». Виконує ансамбль бандуристів
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Федір Петров «Осінь»
Мета: навчати дітей відчувати ритм, риму та мелодику вірша, що сприяє естетичному вихованню та любові до рідної мови; розкрити таємницю образних висловів (метафор), таких як "тонкі вервечки посукала осінь" або "гойдає хмар важкі колиски", це вчить дітей бачити красу у природних явищах; передати задумливий, трохи сумний, але спокійний настрій осіннього пейзажу; познайомити дітей з новими та образними словами, що стосуються природи та праці ("покіс", "вервечки", "мжичка").
Загадайте дітям загадку:
👩 Прийшла без фарб, без пензля, а перефарбувала все листя. (Осінь)
👪 Поясніть значення слів: вервечки, колиска, мжичка, посукала.
👪 Які зміни відбулися на покосах восени?
👪 Що гойдає осінь на вервечках?
👪 Яким є осіннє небо?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Відмінності»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.
Назва: «Відмінності»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар