середа, 8 жовтня 2025 р.

  ДИТЯЧИЙ САДОК

   9.00 
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Буратіно»
   Мета: ранкова гімнастика допомагає: пробудити організм, сформувати правильну поставу, розвинути рухові якості, дає чудову можливість для тренування спритності, координації, швидкості реакції, рівноваги, створює позитивний настрій, викликає у дітей радість; закладає позитивний емоційний фон на весь день; дисциплінує та організовує; привчає до режиму та послідовності дій; дитина засвоює, що після пробудження потрібно виконувати певний комплекс вправ.


   Художня література
   Тема: «Слухання віршів Петра Ребра «Оксанчин дитсадок» та Наталі Забіли «Ясоччин садок»
   Програмовий зміст: розширити знання дітей про дитячий сад; учити розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; учити запам`ятовувати дійових осіб та послідовність дій; збагачувати словниковий запас словами – синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по шнуру, покладеному на підлогу. Лазіння на колінах з упором на руки по похилій дошці». Рухлива гра «Діти і вовк»
   Програмовий зміст: закріплювати навички ходьби по мотузку, покладеному на підлозі; удосконалювати вміння лазити на колінах по похилій дошці; розвивати увагу й спритність; розучити гру.
   Інвентар: шнур, дошка, гімнастична стінка, мат.
   Підготовча частина: Ходьба (40 сек) у середньому темпі із зупинками за сигналом дорослого (4 – 5 раз).

   Ходьба на зовнішній та внутрішній  сторонах стопи (25 сек).

   Біг врозтіч (30 сек), за сигналом дорослого  (піднятий вгору прапорець) діти переходять на ходьбу (2 – 3 рази), потім знову продовжують біг, ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «Діти і вовк». Автор Мороз О.О.


   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці» (35 сек).


   Художня праця
   Тема: «Гриби у травичці»
   Програмовий зміст: вчити аплікувати сюжетну композицію на осінню тематику; закріпити вміння складати кружечки навпіл (шляпка гриба, трава) і так, щоб вийшов прямокутник (ніжка гриба); закріплювати знання назв кольорів (червоний, жовтий, коричневий, зелений, оранжевий) та вміння наклеювати; розвивати творчу уяву, дрібну моторику рук, окомір, мислення; виховувати охайність.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні грибочки. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі в осінню пору і послухати вірш. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема:
«Степан Жупанин «Осіння пожежа» 
   Мета: сформувати знання про період «золотої» осені, її характерні ознаки; розвивати спостережливість, образне уявлення; виховувати естетичні смаки дітей.


   Задайте дітям запитання:
   👥 Поясніть заголовок.
   👥 Чому і як горить діброва?
   👥 Яким вогнем палають дерева?
   👥 Чого не знав дощик?

   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
   Назва: «Повітряні кульки»
   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.


   Робота з дітьми з ООП
   Дидактична гра 
   Назва: «Познайомимося?»
   Мета: розвиток комунікативних навичок.
   Матеріал: надувний м'яч.
   Хід гри: діти з ведучим стають у коло, ведучий тримає м'яч, потім він називає своє ім'я та ім'я того, кому кидає м'яч. Названа дитина повинна зловити м'яч, назвати своє ім'я і ім'я того, кому він кине м'яч.


   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар