9.00
Художня література
Тема: «Слухання віршів Петра Ребра «Оксанчин дитсадок» та Наталі Забіли «Ясоччин садок»
Програмовий зміст: розширити знання дітей про дитячий сад; учити розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; учити запам`ятовувати дійових осіб та послідовність дій; збагачувати словниковий запас словами – синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по шнуру, покладеному на підлогу. Лазіння на колінах з упором на руки по похилій дошці». Рухлива гра «Діти і вовк»
Програмовий зміст: закріплювати навички ходьби по мотузку, покладеному на підлозі; удосконалювати вміння лазити на колінах по похилій дошці; розвивати увагу й спритність; розучити гру.
Інвентар: шнур, дошка, гімнастична стінка, мат.
Підготовча частина: Ходьба (40 сек) у середньому темпі із зупинками за сигналом дорослого (4 – 5 раз).
Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи (25 сек).
Біг врозтіч (30 сек),
за сигналом дорослого (піднятий вгору
прапорець) діти переходять на ходьбу (2 – 3 рази), потім знову продовжують біг,
ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «Діти і вовк». Автор Мороз О.О.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці» (35 сек).
Художня праця
Тема: «Гриби у травичці»
Програмовий зміст: вчити аплікувати сюжетну композицію на осінню тематику; закріпити вміння складати кружечки навпіл (шляпка гриба, трава) і так, щоб вийшов прямокутник (ніжка гриба); закріплювати знання назв кольорів (червоний, жовтий, коричневий, зелений, оранжевий) та вміння наклеювати; розвивати творчу уяву, дрібну моторику рук, окомір, мислення; виховувати охайність.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Степан Жупанин «Осіння пожежа»
Назва: «Повітряні кульки»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Мета: розвиток комунікативних навичок.
Матеріал: надувний м'яч.
Хід гри: діти з ведучим стають у коло, ведучий тримає м'яч, потім він називає своє ім'я та ім'я того, кому кидає м'яч. Названа дитина повинна зловити м'яч, назвати своє ім'я і ім'я того, кому він кине м'яч.
Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
Немає коментарів:
Дописати коментар