пʼятниця, 3 жовтня 2025 р.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗАХИСТУ ТВАРИН

   9.00 
    В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Буратіно»
   Мета: ранкова гімнастика допомагає: пробудити організм, сформувати правильну поставу, розвинути рухові якості, дає чудову можливість для тренування спритності, координації, швидкості реакції, рівноваги, створює позитивний настрій, викликає у дітей радість; закладає позитивний емоційний фон на весь день; дисциплінує та організовує; привчає до режиму та послідовності дій; дитина засвоює, що після пробудження потрібно виконувати певний комплекс вправ.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Я у світі не один»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з історією одомашнення тварин; розширити знання про домашніх улюбленців та їх значення для людини; ознайомити з правилами безпечної поведінки з тваринами; формувати відповідальне відношення до особистої безпеки; розвивати активний словник дітей; розвивати санітарно-гігієнічні навички, пам`ять, мислення, увагу; виховувати любов до тварин, повагу до вірності, відданості домашніх улюбленців; почуття відповідальності за приручених тварин, розуміння цінності та недоторканності іншого життя.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Святкова скатертина»
   Програмовий зміст: формувати уявлення про поняття «орнамент»; вправляти в умінні розташовувати декоративні елементи на готовій формі (прямокутник), орієнтуватися на аркуші паперу; учити малювати трипелюсткову та восьмипелюсткову квітку мазками у спосіб прикладання пензлика ворсом догори; розвивати відчуття кольору, форми, ритму, творчу уяву, асоціативну пам'ять, наочне мислення; сприяти розвитку самостійності, охайності; збагачувати індивідуальний художньо-естетичний досвід кожної дитини; виховувати естетичне сприйняття, цікавість до народної творчості, чуйність, повагу до праці художників.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні скатертинки. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт. 

   Дидактична гра
   Назва: «Хто що їсть?»
   Мета: закріпити знання дітей про свійських тварин і те, що вони їдять; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати бажання піклуватися про свійських тварин.

 
   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі в осінню пору і послухати казочку про туман. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: "Володимир Сосюра «Облітають квіти»
   Мета: допомогти дітям відчути красу художнього слова, його мелодійність і ритмічність; вчити розрізняти поетичну мову від звичайної, розпізнавати відчуття суму, меланхолії та швидкоплинності, уявляти і створювати в своїй свідомості образи, що є важливим для розвитку уяви та творчого мисленнязвернути увагу на рими; знайомити з новими словами та виразами, такими як "пелюстки печальні", "гордовито", "баский", "навмання", "далечінь"; розширити словниковий запас; стимулювати до спостереження за природою та пошуку власних асоціацій.


   Задайте дітям запитання:
   👋 Назвіть слова, що вжиті в переносному значенні.
   👋 Чому облітають квіти?
   👋 Поясніть зміст останнього речення.


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Нейрогімнастика»
   Мета нейрогімнастики — покращити зв'язок між лівою та правою півкулями мозку. Це допомагає синхронізувати їхню роботу, що, своєю чергою, позитивно впливає на багато аспектів життя.
   Основні переваги та цілі нейрогімнастики:
   Покращення пам'яті та уваги. Регулярні вправи допомагають зосередитися та краще запам'ятовувати інформацію.
   Стимулювання когнітивних функцій: Нейрогімнастика сприяє розвитку логічного мислення, креативності та швидкості реакції.
   Зняття стресу та напруги:
   Вправи допомагають розслабитися, знизити рівень тривожності та покращити емоційний стан.
   Розвиток дрібної моторики:
   Багато вправ залучають рухи пальців і кистей рук, що особливо корисно для дітей та людей похилого віку.
   Покращення координації рухів. Синхронні вправи допомагають краще відчувати своє тіло та контролювати його рухи. Простіше кажучи, нейрогімнастика тренує мозок, роблячи його більш гнучким, ефективним та стійким до щоденних навантажень.


                                             

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар