ПРО ВСЕ НА СВІТІ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Буратіно»
Мета: ранкова гімнастика допомагає: пробудити організм, сформувати правильну поставу, розвинути рухові якості, дає чудову можливість для тренування спритності, координації, швидкості реакції, рівноваги, створює позитивний настрій, викликає у дітей радість; закладає позитивний емоційний фон на весь день; дисциплінує та організовує; привчає до режиму та послідовності дій; дитина засвоює, що після пробудження потрібно виконувати певний комплекс вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Складання розповіді за картиною «Поділися іграшками». Слухання оповідання Надії Калініної «Хіба так граються?»
Програмовий зміст: учити складати розповіді за змістом картини та з власного досвіду; слухати художній твір, відповідати на запитання; виховувати колективізм, бажання допомагати товаришам, ділитися з ними іграшками.
Дидактична гра
Назва: «Орієнтування у просторі»
Мета: навчити дітей чітко розрізняти та ідентифікувати праву та ліву сторони, визначати розташування предметів, використовуючи прийменники та прислівники: на, під, за, перед, між, в; розвивати здатність подумки проектувати (уявляти) рух об'єктів; збагачувати мовлення прийменниками; тренувати слухову увагу та здатність запам'ятовувати та виконувати завдання.
Тема: «Знайомство з картиною Катерини Білокур «Квіти й виноград»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з творчістю видатної української художниці Катерини Білокур; розвивати емоційну чутливість та естетичне сприйняття.
Тема: «Лікарські рослини»
Програмовий зміст:продовжувати формувати уявлення про рослини, середовище їх існування; дати уявлення про дикорослі, особливо лікарські рослини про те, де ростуть, коли цвітуть, знати як збирають і зберігають рослини; вчити розрізняти рослини за зовнішнім виглядом; навчити бачити красу і багатство рідної природи, цінувати та берегти її; формувати уявлення про найголовнішу цінність у житті людини – здоров’я, бажання спілкуватись з природою, звертатись до неї за допомогою; виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я, повагу, вдячність природи за лікарські рослини.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
«Пісенька «Не сумуй, листочку», слова В.Литовченко, озв. ШІ, підготувала С. Намолова
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі в осінню пору і послухати казочку про туман. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Михайло Слабошпицький «Де живе туман»
Мета: показати дітям, що неживі об'єкти (туман) можна наділити людськими рисами ("сплюх", "йде попастися", "прокидається"); розвивати фантазію та здатність до асоціативного мислення; формувати інтерес до природи, яскравий, незвичайний образ туману, який живе на дні річки та є "голодним"; познайомити з емоційно забарвленими та образними словами і фразами ("сивий туман", "вогка земля", "бездонна глибина", "тиха річка"); стимулювати до складання власних коротких речень та описів навколишнього світу.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Михайло Слабошпицький «Де живе туман»
Мета: показати дітям, що неживі об'єкти (туман) можна наділити людськими рисами ("сплюх", "йде попастися", "прокидається"); розвивати фантазію та здатність до асоціативного мислення; формувати інтерес до природи, яскравий, незвичайний образ туману, який живе на дні річки та є "голодним"; познайомити з емоційно забарвленими та образними словами і фразами ("сивий туман", "вогка земля", "бездонна глибина", "тиха річка"); стимулювати до складання власних коротких речень та описів навколишнього світу.
👇 Загадайте дітям загадку:
Сині воли усе поле залягли. (Туман)
👉 Про що думає Ромчик?
👉 Чи є дім в туману?
👉 Як він живе?
👉 Яке почуття викликає у вас туман?
👉 Який це стан води?
👍 Чому так говорять?
Плаче жовтень холодними слізьми.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Ігри для виходу агресії»
Тема: «Ігри для виходу агресії»
Назва: «Ураган»
.jpg)






Немає коментарів:
Дописати коментар