четвер, 23 жовтня 2025 р.

   ОСІННІ ЯВИЩА

    9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)» 
   Мета: перевести організм зі стану гальмування (сну) в активний робочий стан; зміцнювати м'язи рук, ніг, плечового поясу та грудей, спини та пресу, косі м'язи живота; розвивати гнучкість; покращувати еластичність зв'язок, рухливість хребта; тренувати серцево-судинну та дихальну системи, покращувати кровообіг та дихання; посилювати роботу серця та легень, насичуючи кров киснем.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Слухання музики. «Ранок», музика Едварда Гріга». Автор Долоньки
   У світовій музичній літературі є багато творів, в яких композитори звуками колоритно відображають природні пейзажі. Однак одним з кращих зразків серед таких творінь сміливо можна назвати "Ранок". Цю музичну картину написав видатної норвезький композитор Едвард Гріг до філософській драмі Генріка Ібсона "Пер Гюнт". Слухаючи цю музику, живописно малює картину пробудження північної природи, мимоволі уявляєш м'якість переливів ніжних фарб ранкової зорі, пасовища з смарагдовою травою, прозорі джерела і фіорди зі скелястими берегами. Сходить сонце і у людини з'являється відчуття спокою і надія на те, що з початком нового дня все зміниться на краще: негаразди зникнуть, і всі життєві перешкоди будуть подолані.
   

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

   Тема: «Складання описової розповіді за картиною «Осінній день». Осінні явища»
   Програмовий зміст: учити складати описові розповіді за картиною за зразком вихователя; збагатити словник словами, що означають осінні явища, учити добирати синоніми й антоніми; виробляти інтонаційну виразність; виховувати вміння працювати за словесною інструкціею, розвивати уважність, організованість.


   Дидактична гра
   Назва: «З якого дерева листочок?»
   Мета: формувати уявлення дітей про різні види дерев, їх особливості; називати назву дерева; розвивати мислення, уважність, пам'ять; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи.


   Літературне читання
   Тема: «Читання вірша Тетяни Горобець «Відлітають журавлі»
   Мета: викликати у дітей почуття смутку та печалі через прощання з журавлями, які відлітають у "чужі краї"; навчати співпереживати і розуміти емоції, пов'язані з розлукою та сумом; виховувати любов до рідної землі, надію та терпіння; підкреслити ідею домівки, рідного краю та прихильності до нього; вчити, що розлука тимчасова, і що варто терпляче чекати на повернення птахів навесні.


   Художня праця
   Тема: «Пташки»
   Програмовий зміст: вчити аплікувати пташок з кружечків, складених навпіл; закріпити вміння складати геометричні фігури з кружечків (півколо, трикутник); розвивати відчуття кольору, форми, пропорції, зорову і рухову пам'ять, дрібні м`язи рук, окомір; виховувати позитивне ставлення до птахів, охайність.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.

    Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Ігри для виходу агресії».
   Назва: «М’ячику, котися!»

 

                            

   Поради для батьків
Коли дитина кричить, штовхається або не слухає батьків – хочеться сказати: "що з нею не так?" Але питання краще поставити інакше: "що з нею сталося?" Бо так звана "погана поведінка" часто є криком про допомогу.
   У цьому дописі розповідаємо про те, що може бути причиною такої поведінки 

    

 
 


    

   

                                         
   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар