ДАРУНКИ ОСЕНІ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: «Дарунки Осені з городу»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з різноманітним світом рослин нашого краю; формувати уявлення про те, що плоди різняться між собою розміром, кольором, часом зростання на городі; надати нові знання дітей про овочі та їх якості; учити правильно вживати узагальнювальні слова, відгадувати загадки, правильно добирати прикметники, утворювати їх від іменників; активізувати мовлення, пам’ять, мислення; активізувати та збагачувати словник дітей з теми; уточнити в активному словнику назви овочів, їхознак; учити слухати запитання, відповідати на нього; виховувати пізнавальний інтерес до рідної природи, до художнього слова, бажання вживати в їжу чисті та корисні для здоров’я продукти — овочі.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Осінні гостинці»
Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про овочі, фрукти, їх користь для здоров’я людини; розвивати вміння об’єднувати предмети за спільною ознакою; формувати вміння співвідносити навколишні предмети з геометричними формами; вправляти в малюванні круглих та трикутних форм; формувати уявлення про різноманітність кольорів; учити працювати пензликом та доглядати його; розвивати уяву, увагу, пам’ять, наочне мислення; сприяти розвитку естетичного сприйняття; виховувати доброзичливість, самостійність, чуйність, допитливість, дбайливе ставлення до навколишнього середовища.
Тема: «Яке варення?»
Мета: вдосконалювати вміння розрізняти і називати фрукти, ягоди; вчити утворювати прикметники; розвивати мовлення, увагу, пам'ять; виховувати пізнавальний інтерес до завдань, любов до природи.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Петро Сингаївський «Дощик»
Мета: познайомити дітей з яскравими, образними словами та пестливими формами ("дощик", "дощеня"); навчити дітей відчувати музичність та ритмічність віршованого тексту, що є основою для подальшого засвоєння мови та літератури; показати, як природне явище (дощ) можна олюднити або порівняти з живою істотою (щеням: "Біг за мною, мов щеня"), це розвиває асоціативне мислення та фантазію; створити веселий, грайливий настрій, що відповідає динамічному сюжету; формувати навички самозбереження: пошук укриття (забігання на поріг, зачинення дверей), коли дитина потрапляє під сильний дощ або в потенційно неприємну ситуацію.
Вечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Нейрогімнастика»
Мета нейрогімнастики — покращити зв'язок між лівою та правою півкулями мозку. Це допомагає синхронізувати їхню роботу, що, своєю чергою, позитивно впливає на багато аспектів життя.
Основні переваги та цілі нейрогімнастики:
Покращення пам'яті та уваги. Регулярні вправи допомагають зосередитися та краще запам'ятовувати інформацію.
Стимулювання когнітивних функцій: Нейрогімнастика сприяє розвитку логічного мислення, креативності та швидкості реакції.
Зняття стресу та напруги:
Вправи допомагають розслабитися, знизити рівень тривожності та покращити емоційний стан.
Розвиток дрібної моторики:
Багато вправ залучають рухи пальців і кистей рук, що особливо корисно для дітей та людей похилого віку.
Покращення координації рухів. Синхронні вправи допомагають краще відчувати своє тіло та контролювати його рухи. Простіше кажучи, нейрогімнастика тренує мозок, роблячи його більш гнучким, ефективним та стійким до щоденних навантажень.
.jpg)

Немає коментарів:
Дописати коментар