понеділок, 8 вересня 2025 р.

   ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
   ДИТЯЧИЙ САДОК
  
   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Дитячий садок»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з приміщеннями дошкільного закладу, їх призначенням, обладнанням; розширювати уявлення про дитячий садок як установу для дітей, у якій працюють люди різних професій; закріплювати знання дітей про особливості роботи працівників дитячого садка (відповідальне виконання своїх обов’язків, чуйне і дбайливе ставлення до дітей); розвивати фразове мовлення; збагачувати словник дітей; навчати розуміти сенс загадки та вміння знаходити відгадку; розвивати розуміння того, що дитячий садок схожий на сім’ю (як і в сім’ї, тут є дорослі, які піклуються про дітей); виховувати любов до дитячого садка, повагу до працівників дошкільного закладу.


   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
Тема: «Квітка-веселка»
Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про красу рослинного світу природи; збагачувати враження від образотворчої діяльності шляхом використання різноманітних матеріалів та прийомів зображення об’єктів навколишнього світу; розвивати інтерес до матеріалів та їх властивостей; продовжувати навчати техніки аплікації з різними типами паперу (м’який, тонкий) - прийоми розривання, скручування, викладання і 
приклеювання - для отримання об’ємної квітки-веселки; закріплювати знання кольорів, навички користування обладнанням для наклеювання; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення; виховувати любов до краси рідної природи, задоволення від власної творчості.

   Впевнена, дітьки, що у вас вийшли дуже гарні квіти. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт!

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба та біг між двома шнурами. Стрибки у висоту з місця». Рухлива гра «Кольорові автомобілі»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати навички ходьби та бігу по обмеженій площі опори; закріпити навички стрибків у висоту з місця; розучити гру.
   Інвентар: 2 шнури, іграшка.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (25 сек).

   Ходьба на носках, руки на поясі (20 сек).

   Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.

   Рухлива гра «Кольорові автомобілі». Автор Карина Мельник

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці» (35 сек).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за осінніми квітами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Марія Познанська «Вранці вийдеш - пахнуть квіти...»
   Мета: навчити дітей бачити красу в повсякденних речах і діях, помічати дрібні деталі навколишнього світу; виховувати почуття вдячності до найближчої людини — мами; допомогти усвідомити красу природи; пояснити, що мама робить життя кращим, затишнішим і красивішим.


   Задайте дітям запитання: 
   😉 Поясніть значення слів: мама ж нам ростить красу. 
   😉 Розгляньмо квіти в осінньому квітнику. 
   😉 Які зміни відбулися в ньому у порівнянні з літом? 
   😉 Чи змінився колір листя? 
   😉 Які квіти ще квітують? 
   😉 Чому вони не бояться приморозків? 
   😉 Які почуття викликають у вас осінні квіти?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.


   Інформація для батьків 

   Тема: «Батькам про права дитини»

   Права кожної людини закінчуються там, де починаються права іншої, і кожна людина повинна поважати права іншої людини.

​   Усі люди на Землі мають рівні права та свободи. Ці права закріплені Загальною Декларацією прав людини, що прийнята Генеральною Асамблеєю ООН в 1948 році

   Ваша дитини, як і будь-яка інша людина, має рівні людські права. Права дитини закріплені Конвенцією про права дитини, проголошеною Генеральною Асамблеєю ООН 20.02.89р.

   Кожна дитина має право:

·        ✦ на рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, духовного, морально та соціального розвитку

·        ✦ на захист здоров'я та медично-санітарне обслуговування

·        ✦ на захист від поганого поводження, від відсутності турботи з боку батьків або тих, хто забезпечує за нею догляд

·        ✦ на захист від жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність людини, видів дій чи покарання

·        ✦ на захист від будь-якого покарання

·        ✦ на захист від сексуальних домагань

·        ✦ на проживання з батьками та на підтримку контакту з батьками у разі їх розлучення

·        ✦ на вільне висловлювання поглядів з усіх питань, що стосуються життя

·        ✦ на свободу думки, совісті, віросповідання

·        ✦ на особисте життя, на недоторканність житла, таємницю кореспонденції

Коли права дитини порушуються:

·        ✔ Коли не гарантована її безпека для життя та здоров'я

·        ✔ Коли її потреби ігноруються

·        ✔ Коли стосовно дитини простежуються випадки насильства або приниження

·        ✔ Коли порушується недоторканність дитини

·        ✔ Коли дитину ізолюють

·        ✔ Коли дитину залякують

·        ✔ Коли вона не має права голосу  у прийнятті важливого для сім'ї рішення

·        ✔ Коли вона не може вільно висловлювати свої думки і почуття

·        ✔ Коли її особисті речі не є недоторканими

·        ✔ Коли її використовують у конфліктних ситуаціях із родичами

·        ✔ Коли дитина стає свідком приниження гідності інших людей

Діти у суспільстві найбільш уразливі. Діти, права яких порушуються, часто стають соціально та психологічно дезадаптованими.

Як реагує дитина на порушення її прав

·        ➤ Їй стає важко спілкуватися з однолітками та дорослими (вона блазнює, б'ється, замикається в собі тощо)

·        ➤ Її турбує особиста безпека й любов до неї

·        ➤ Вона часто буває в поганому настрої

·        ➤ Може втекти з дому, вживати алкоголь, наркотики, або заподіяти собі смерть

Що батьки можуть зробити для своєї дитини?

·        ⧫ Пам'ятати що дитина - це окрема особистість, яка має свої власні почуття, бажання, думки, потреби, які належить поважати

·        ⧫ Забезпечити її фізичну безпеку. Упевнитися, що вона знає телефони 101, 102, 103, 104 та імена та телефони рідних

·        ⧫ Навчити її казати "НІ", навчити захищатися, вміти поводитися безпечно

·        ⧫ Негайно припинити фізичну і словесну агресію щодо неї та інших людей

·        ⧫ Знайти час для щирої розмови з дитиною кожного дня. Ділитися з дитиною своїми думками і почуттями

·        ⧫ Пам'ятати про її вік та про те, що вона має особистісні особливості

·        ⧫ Залучати її до обговорення тих сімейних проблем, які можуть бути для неї доступними

·        ⧫ Залучати дитину до створення сімейних правил

Пам'ятайте

Дитина поважатиме права інших людей, якщо її права будуть поважатися, якщо вона сама буде складати правила поведінки і нести за них відповідальність


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.


Немає коментарів:

Дописати коментар