ДИТЯЧИЙ САДОК
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Тема: «Дитячий садок»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з приміщеннями дошкільного закладу, їх призначенням, обладнанням; розширювати уявлення про дитячий садок як установу для дітей, у якій працюють люди різних професій; закріплювати знання дітей про особливості роботи працівників дитячого садка (відповідальне виконання своїх обов’язків, чуйне і дбайливе ставлення до дітей); розвивати фразове мовлення; збагачувати словник дітей; навчати розуміти сенс загадки та вміння знаходити відгадку; розвивати розуміння того, що дитячий садок схожий на сім’ю (як і в сім’ї, тут є дорослі, які піклуються про дітей); виховувати любов до дитячого садка, повагу до працівників дошкільного закладу.
Тема: «Квітка-веселка»
Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про красу рослинного світу природи; збагачувати враження від образотворчої діяльності шляхом використання різноманітних матеріалів та прийомів зображення об’єктів навколишнього світу; розвивати інтерес до матеріалів та їх властивостей; продовжувати навчати техніки аплікації з різними типами паперу (м’який, тонкий) - прийоми розривання, скручування, викладання і приклеювання - для отримання об’ємної квітки-веселки; закріплювати знання кольорів, навички користування обладнанням для наклеювання; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення; виховувати любов до краси рідної природи, задоволення від власної творчості.
Тема: «Ходьба та біг між двома шнурами. Стрибки у висоту з місця». Рухлива гра «Кольорові автомобілі»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати навички ходьби та бігу по обмеженій площі опори; закріпити навички стрибків у висоту з місця; розучити гру.
Інвентар: 2 шнури, іграшка.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (25 сек).
Ходьба на носках, руки на поясі (20 сек).
Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «Кольорові
автомобілі». Автор Карина Мельник
Заключна частина:
Ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці» (35 сек).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за осінніми квітами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Познанська «Вранці вийдеш - пахнуть квіти...»
Мета: навчити дітей бачити красу в повсякденних речах і діях, помічати дрібні деталі навколишнього світу; виховувати почуття вдячності до найближчої людини — мами; допомогти усвідомити красу природи; пояснити, що мама робить життя кращим, затишнішим і красивішим.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.
Інформація для батьків
Тема: «Батькам про права дитини»
Права кожної людини закінчуються там, де
починаються права іншої, і кожна людина повинна поважати права іншої людини.
Усі люди на Землі мають рівні права та свободи. Ці права закріплені Загальною Декларацією прав людини, що прийнята Генеральною Асамблеєю ООН в 1948 році
Ваша дитини, як і будь-яка інша людина, має рівні людські права. Права дитини закріплені Конвенцією про права дитини, проголошеною Генеральною Асамблеєю ООН 20.02.89р.
Кожна дитина має право:
· ✦ на рівень життя, необхідний для фізичного,
розумового, духовного, морально та соціального розвитку
· ✦ на захист здоров'я та медично-санітарне обслуговування
· ✦ на захист від поганого поводження, від відсутності турботи з боку батьків або тих, хто забезпечує за нею догляд
· ✦ на захист від жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність людини, видів дій чи покарання
· ✦ на захист від будь-якого покарання
· ✦ на захист від сексуальних домагань
· ✦ на проживання з батьками та на підтримку контакту з батьками у разі їх розлучення
· ✦ на вільне висловлювання поглядів з усіх питань, що стосуються життя
· ✦ на свободу думки, совісті, віросповідання
· ✦ на особисте життя, на недоторканність житла, таємницю кореспонденції
Коли права дитини порушуються:
· ✔ Коли не гарантована її безпека для життя та
здоров'я
· ✔ Коли її потреби ігноруються
· ✔ Коли стосовно дитини простежуються випадки насильства або приниження
· ✔ Коли порушується недоторканність дитини
· ✔ Коли дитину ізолюють
· ✔ Коли дитину залякують
· ✔ Коли вона не має права голосу у прийнятті важливого для сім'ї рішення
· ✔ Коли вона не може вільно висловлювати свої думки і почуття
· ✔ Коли її особисті речі не є недоторканими
· ✔ Коли її використовують у конфліктних ситуаціях із родичами
· ✔ Коли дитина стає свідком приниження гідності інших людей
Діти у суспільстві найбільш уразливі. Діти,
права яких порушуються, часто стають соціально та психологічно дезадаптованими.
Як реагує дитина на порушення її прав
· ➤ Їй стає важко спілкуватися з однолітками та
дорослими (вона блазнює, б'ється, замикається в собі тощо)
· ➤ Її турбує особиста безпека й любов до неї
· ➤ Вона часто буває в поганому настрої
· ➤ Може втекти з дому, вживати алкоголь, наркотики, або заподіяти собі смерть
Що батьки можуть зробити для своєї дитини?
· ⧫ Пам'ятати що дитина - це окрема особистість, яка
має свої власні почуття, бажання, думки, потреби, які належить поважати
· ⧫ Забезпечити її фізичну безпеку. Упевнитися, що вона знає телефони 101, 102, 103, 104 та імена та телефони рідних
· ⧫ Навчити її казати "НІ", навчити захищатися, вміти поводитися безпечно
· ⧫ Негайно припинити фізичну і словесну агресію щодо неї та інших людей
· ⧫ Знайти час для щирої розмови з дитиною кожного дня. Ділитися з дитиною своїми думками і почуттями
· ⧫ Пам'ятати про її вік та про те, що вона має особистісні особливості
· ⧫ Залучати її до обговорення тих сімейних проблем, які можуть бути для неї доступними
· ⧫ Залучати дитину до створення сімейних правил
Пам'ятайте
Дитина поважатиме права інших людей, якщо її
права будуть поважатися, якщо вона сама буде складати правила поведінки і нести
за них відповідальність
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар