ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ. ОСОБИСТА БЕЗПЕКА
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Валеологія
Тема: «Абетка здоров’я»
Програмовий зміст: навчити дітей усвідомлювати, що їхнє здоров'я залежить від їхніх власних дій та рішень; сформувати знання і навички для ведення здорового способу життя у простій, доступній ігровій формі, правильні звички харчування; навчання основам гігієни; розвивати відповідальність за своє здоров'я; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров'я.
Тема: «Абетка здоров’я»
Програмовий зміст: навчити дітей усвідомлювати, що їхнє здоров'я залежить від їхніх власних дій та рішень; сформувати знання і навички для ведення здорового способу життя у простій, доступній ігровій формі, правильні звички харчування; навчання основам гігієни; розвивати відповідальність за своє здоров'я; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров'я.
Школа безпеки
Тема: «Небезпечні предмети»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з небезпечними ситуаціями, що виникають у житті, та з предметами, що можуть завдати шкоди здоров’ю; формувати вміння захищати своє життя, зокрема вчити бути уважними, обережними; активізувати та збагачувати лексичний запас; розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву; виховувати відповідальність за свої вчинки, дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Сонечко, заглянь до нас у віконечко!»Програмовий зміст: вправляти дітей в малюванні пензликом округлої форми - сонця, замикаючи лінію в кільце; вчити дітей прикрашати зображення сонця декоративними елементами – крапки, прямі лінії; створювати малюнок на всій поверхні аркуша; розширити уявлення про значення сонячного тепла для всього живого на землі; розвивати відчуття кольору, творчу уяву, асоціативну пам'ять, мислення, мовлення; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати фарбами.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за осінніми квітами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Дидактична гра-загадка «Відгадай квітку»
Мета: стимулювати активне використання словникового запасу; розвивати вміння слухати й аналізувати інформацію, а також чітко формулювати свої думки; тренувати пам'ять та увагу; формувати екологічну свідомість, шанобливе ставлення до природи, інтерес до рослинного світу та розуміння його важливості.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Дидактична гра-загадка «Відгадай квітку»
Мета: стимулювати активне використання словникового запасу; розвивати вміння слухати й аналізувати інформацію, а також чітко формулювати свої думки; тренувати пам'ять та увагу; формувати екологічну свідомість, шанобливе ставлення до природи, інтерес до рослинного світу та розуміння його важливості.
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Слоник»
Мета: артикуляційна гімнастика
сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень
звуковимови, виробленню чіткої дикції.
«Дитина ходить на носочках: норма чи сигнал для уваги батьків»
На понеділок нам знадобиться:
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
.jpg)







Немає коментарів:
Дописати коментар