вівторок, 9 вересня 2025 р.

   МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ КРАСИ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
 

    Школа добрих почуттів
   Тема: «Королева краси і добра»
   Програмовий зміст: розширити уявлення дітей про красу як внутрішню якість людини, яка проявляється в добрих вчинках, чуйності та любові до навколишнього світу; розвивати уяву, мислення та емоційний інтелект; виховувати в дітях доброту, співчуття та бажання творити гарні справи.



   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Порівняння груп предметів. Один, багато. Круг»
   Програмовий зміст: учити порівнювати групи предметів, класифікувати предмети за кольором, обстежувати фігуру дотиково-руховим та зоровим аналізатором, бачити закономірності в розташуванні предметів і відтворювати їх; продовжувати вчити користуватися словами-термінами «багато», «один»; продовжити ознайомлення з геометричною фігурою круг; розвивати увагу, мислення; виховувати зосередженість.


   Дидактична гра
   Назва: «Четвертий зайвий»
   Мета: вчити дітей знаходити спільну ознаку, що об'єднує три предмети з чотирьох (колір, форма, розмір, матеріал, функція або належність до певної групи), виявляти "зайвий" предмет; навчити виділяти предмет, який не відповідає спільній ознаці; розвивати мовлення, пізнавальні процеси, критичне мислення; тренувати увагу, пам'ять, зорове сприйняття; розширювати словниковий запас.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Музично-ритмічна діяльність. «Марш», музика Михайла Раухверегера


 
 Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за сонцем. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олег Орач «Сонце, сонце!» 
Мета: допомoгти дітям запам'ятати такі поняття, як «сонце», «хмарка», «дощ», «нивка», зрозуміти традиції та звичаї українського народу, пов’язані з землеробством і зверненнями до природи, яскравіше уявити картину спраглої ниви, відчути очікування дощу; розширити словниковий запас і знання про навколишній світ; розвивати пам'ять та уваги; виховувати любов та бережливе ставлення до природи; вчити цінувати природні явища, розуміти їхню важливість для всього живого, зокрема для врожаю.

   Загадайте дітям загадку: 
   В небі я тружуся, знає мене кожний, Я на всіх дивлюся, на мене не можна. (Сонце)


   Задайте дітям запитання:
  😊  Із чим звертаються люди до сонечка? 
  😊 До хмарки? 
  😊 До неба? 
  😊 До дощика?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.

   Назва: «Відмінності»

   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.



   Робота з родинами ВПО
   Тема: «Виховання з любов’ю. Шпаргалка для мами. Розказуйте дитині»



Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар