МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ КРАСИ
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Тема: «Королева краси і добра»
Програмовий зміст: розширити уявлення дітей про красу як внутрішню якість людини, яка проявляється в добрих вчинках, чуйності та любові до навколишнього світу; розвивати уяву, мислення та емоційний інтелект; виховувати в дітях доброту, співчуття та бажання творити гарні справи.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Порівняння груп предметів. Один, багато. Круг»
Програмовий зміст: учити порівнювати групи предметів, класифікувати предмети за кольором, обстежувати фігуру дотиково-руховим та зоровим аналізатором, бачити закономірності в розташуванні предметів і відтворювати їх; продовжувати вчити користуватися словами-термінами «багато», «один»; продовжити ознайомлення з геометричною фігурою круг; розвивати увагу, мислення; виховувати зосередженість.
Дидактична гра
Назва: «Четвертий зайвий»
Мета: вчити дітей знаходити спільну ознаку, що об'єднує три предмети з чотирьох (колір, форма, розмір, матеріал, функція або належність до певної групи), виявляти "зайвий" предмет; навчити виділяти предмет, який не відповідає спільній ознаці; розвивати мовлення, пізнавальні процеси, критичне мислення; тренувати увагу, пам'ять, зорове сприйняття; розширювати словниковий запас.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Музично-ритмічна діяльність. «Марш», музика Михайла Раухверегера
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Олег Орач «Сонце, сонце!»
Мета: допомoгти дітям запам'ятати такі поняття, як «сонце»,
«хмарка», «дощ», «нивка», зрозуміти традиції та звичаї українського народу,
пов’язані з землеробством і зверненнями до природи, яскравіше уявити картину
спраглої ниви, відчути очікування дощу; розширити словниковий запас і знання
про навколишній світ; розвивати пам'ять та уваги; виховувати любов та
бережливе ставлення до природи; вчити цінувати природні явища, розуміти їхню
важливість для всього живого, зокрема для врожаю.
Загадайте дітям загадку:
В небі я тружуся, знає мене кожний,
Я на всіх дивлюся, на мене не можна. (Сонце)
😊 Із чим звертаються люди до сонечка?
😊 До хмарки?
😊 До неба?
😊 До дощика?
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар