ДИТИНА І ПРИРОДА. ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Тема: «Стежками екологічних казок Василя Сухомлинського»
Програмовий зміст: формувати у дітей ціннісне світобачення природи: природне середовище – це цілісний організм, який перебуває у взаємодії з людьми, тваринами, природними явищами; стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні природного довкілля; давати через авторську казку науково достовірну інформацію про оточуючий світ; пояснити дітям, що у природі дуже багато дивовижного, красивого, але побачити ці дива може лише допитлива, небайдужа людина з добрим серцем; вчити оцінювати поведінку героїв казок.
Екологічне виховання
Тема: «Розповідання казки «Кваки- захисник»
Програмовий зміст: показати дітям, що не варто судити інших за зовнішністю чи тим, ким вони є, що разом можна вирішити будь-які проблеми, як важливо підтримувати баланс у природі; підкреслити, що потрібно ставитися до всіх з повагою, а не ображати; вчити, що слова та вчинки мають наслідки та емпатії, доброті, важливості кожного і справедливості.
Дидактична гра
Назва: «Можна-не можна»
Мета: сформувати у дітей усвідомлене ставлення до природи; навчити їх правилам поведінки в ній; допомогти розрізняти дії, які приносять користь природі, від тих, що шкодять їй, як їхні вчинки впливають на навколишнє середовище, аналізувати ситуації та приймати рішення, відчути, що вони є частиною природи і несуть відповідальність за її збереження; розвивати критичне мислення здатність міркувати; виховувати відповідальність.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Співи. «Кицин дім (бім-бом)» - Співаночки. Українські пісні для дітей
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі з настанням осені. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Юрій Клен «Осінь»
Мета: навчати дітей бачити красу в природі, розуміти поезію, помічати дрібниці: гру світла і тіні, туман, що стелиться землею; сприяти формуванню емоційного зв'язку з навколишнім світом; виховувати любов до природи; розвивати фантазію; збагачувати словниковий запас; знайомити з новими словами та поетичними зворотами: "злотистий спис", "гаптує вечір", "повившись у дими"; розширити кругозір; дати розуміння того, що слова можуть нести не тільки пряме, але й переносне значення.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація від UNICEF
Тема: "Ігри для виховання дітей без стереотипів"
Назва: «Казки зі зміною ролей»
Поради для батьків
Тема: «Піднімаємо самооцінку дитини»
Дорогі батьки!
Чи задумувались ви, як часто ваш малюк чує: "У тебе вийде!", "Я в тебе вірю!", "Ти справжній молодець!"? Саме ці прості слова творять дива. Бо самооцінка - це не щось вроджене, вона формується поступово, щодня. І ми, дорослі, можемо допомогти дитині побачити в собі цінність, повірити у свої сили, навчитися не здаватися після помилки. У цій консультації поговоримо, як підтримати дитину, коли щось не виходить, як хвалити, щоб це давало крила, і що робити, аби в малечі в очах горів вогник впевненості. Буде цікаво й корисно - як завжди!
.jpg)

Немає коментарів:
Дописати коментар