середа, 3 вересня 2025 р.

   ДИТИНА І ГРА. МІННА БЕЗПЕКА



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Художня література
   Тема: «Розповідання казки «Казка про Їжачка-Хитрячка»
   Програмовий зміст: допомогти дітям засвоїти важливі правила безпеки, небезпеки в побуті; виховувати відповідальність, обережність, доброту, бажання допомагати іншим; вчити розрізняти емоції та співпереживати; розвивати емпатію; збагатити словниковий запас, навички слухання та розуміння почутого. 


   Школа безпеки

   Тема: «Мінна безпека»

   Програмовий зміст: формувати у дітей базові уявлення про небезпеку вибухових предметів, правила безпеки; навчити правильній поведінці в разі їх виявлення; розвивати спостережливість (звертати увагу на незнайомі предмети на вулиці, у лісі, на покинутих територіях); пояснити, що підозрілі предмети можуть бути різної форми та кольору; навчати алгоритму дій (діти повинні знати, що робити, якщо вони побачили небезпечний предмет).



   Здоров'я та фізичний розвиток

   Тема: «Пролізання під шнуром напівприсівши. Прокочування м’яча по підлозі обома руками через «ворота». Рухлива гра «Горобці і автомобіль»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння пролізати під мотузкою напівприсівши, прокочувати м’яч обома руками у «ворота»; розучити гру.
   Інвентар: 2 стояки, мотузок, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 сек).


   Ходьба з підніманням високо ніг, «як чапля» (20 сек).

   Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «Горобці і автомобіль». Автор Лариса Майченко


   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 сек).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі з настанням осені. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Микола Сингаївський «Вересень»
   Мета: знайомити дітей з осінніми дарами природи (кавуни, помідори, яблука, груші, сливи, гарбузи і гриби); розширити їхній словниковий запас; сприяти розвитку мовлення та тренувати пам'ять; створити яскравий, позитивний образ працьовитого вересня; показати, що осінь - це не тільки дощі, а й час щедрості, праці та достатку; формувати у дітей любов до природи та повагу до праці.

   Задайте дітям запитання:
   😃 Поясніть значення слів: віз, на чолі.
   😃 Про який осінній місяць розповідає автор?
   😃 Чому він описує його як живу істоту?
   😃 Назвіть вересневі припаси.
   😃 Чому спітніло чоло у вересня?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Відмінності»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.


   Робота з родинами ВПО
   Тема: «7 ростих вправ, які допоможуть дитині впоратись зі стресом» 

  

        

                                      
 Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар