вівторок, 2 вересня 2025 р.

 ДИТИНА І ВУЛИЦЯ. ПРАВИЛАДОРОЖНЬОГО РУХУ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Порівняння предметів за величиною. Побудова ряда величин. Куб. Куля» 
   Програмовий зміст: закріпити вміння дітей порівнювати предмети за величиною (більший, менший), будувати ряд величин (від найменшого до найбільшого і навпаки), знання про геометричні фігури: куля, куб; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до математичних завдань, доброзичливість.


   Школа безпеки
   Тема: «Дидактична гра «Безпека на дорозі»
   Мета: закріплювати уявлення дітей про правила дорожнього руху, безпечної поведінки пішоходів на улиці; допомогти засвоїти основні правила дорожнього руху; формувати навички основ безпечної поведінки на дорозі; розвивати увагу, мислення; виховувати навички особистої безпеки, почуття самозбереження.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Світлофор – наш помічник»
   Програмовий зміст: закріпити знання про світлофор, його призначення та основні кольори; навчити ліпити джгутики та кулі з пластиліну; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, вміння працювати з пластиліном, увагу та пам'ять; виховувати повагу до правил дорожнього руху, обережність на дорозі.

  Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Слухання музики «Марш», музика Роберта Шумана. Автор Сагайдак О. В., музичний керівник, ЗДО №143 «Квітковий»

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі з настанням осені. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «
Лариса Козаченко «Вересень»
Мета: розширити словниковий запас дітей; вчити спостерігати за світом і асоціювати явища природи з емоціями; розвивати емпатію та здатність відчувати і розуміти почуття інших, слух, вміння помічати зміни в стані живої та неживої природи, спостережливість; допомогти відчути ритм, звернути увагу на алітерацію (повторення приголосних звуків) та асонанс (повторення голосних звуків), що є основою поетичної мови; сприяти загальному естетичному розвитку; виховувати інтерес до явищ природи, бережливе ставлення до неї. 


   Задайте дітям запитання:
   😀 Чому тепло скупе й сумне? 
   😀 Які стоять тумани? 
   😀 Яка небесна синь? Громи? Зорі? Птаство? 
   😀 Чому не все належить людям? 
   😀 Поясніть значення слів: скупе, суверень, досвітки, у зморі, скорботне, комора, тумани, тюльово-прозорі.

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Виклади чоловічка»
   Мета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.


   Консультація для батьків
   «Небезпечна ситуація на дорозі: як навчити дитину діяти правильно»

    

   

 

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.


Немає коментарів:

Дописати коментар