ДИТИНА І ВУЛИЦЯ. ПРАВИЛАДОРОЖНЬОГО РУХУ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Тема: «Порівняння предметів за величиною. Побудова ряда величин. Куб. Куля»
Програмовий зміст: закріпити вміння дітей порівнювати предмети за величиною (більший, менший), будувати ряд величин (від найменшого до найбільшого і навпаки), знання про геометричні фігури: куля, куб; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до математичних завдань, доброзичливість.
Школа безпеки
Тема: «Дидактична гра «Безпека на дорозі» Мета: закріплювати уявлення дітей про правила дорожнього руху, безпечної поведінки пішоходів на улиці; допомогти засвоїти основні правила дорожнього руху; формувати навички основ безпечної поведінки на дорозі; розвивати увагу, мислення; виховувати навички особистої безпеки, почуття самозбереження.
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Світлофор – наш помічник»
Програмовий зміст: закріпити знання про світлофор, його призначення та основні кольори; навчити ліпити джгутики та кулі з пластиліну; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, вміння працювати з пластиліном, увагу та пам'ять; виховувати повагу до правил дорожнього руху, обережність на дорозі.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Слухання музики «Марш», музика Роберта Шумана. Автор Сагайдак О. В., музичний керівник, ЗДО №143 «Квітковий»
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі з настанням осені. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Лариса Козаченко «Вересень»
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Лариса Козаченко «Вересень»
Мета: розширити словниковий запас дітей; вчити спостерігати
за світом і асоціювати явища природи з емоціями; розвивати емпатію та здатність
відчувати і розуміти почуття інших, слух, вміння помічати зміни в стані живої
та неживої природи, спостережливість; допомогти відчути ритм, звернути увагу
на алітерацію (повторення приголосних звуків) та асонанс (повторення голосних звуків), що є
основою поетичної мови; сприяти загальному естетичному розвитку; виховувати
інтерес до явищ природи, бережливе ставлення до неї.
😀 Чому тепло скупе й сумне?
😀 Які стоять тумани?
😀 Яка небесна синь? Громи? Зорі? Птаство?
😀 Чому не все належить людям?
😀 Поясніть значення слів: скупе, суверень, досвітки, у зморі,
скорботне, комора, тумани, тюльово-прозорі.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Виклади чоловічка»
Назва: «Виклади чоловічка»
Мета: розвивати дрібну моторику
та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного
сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне
мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію;
виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій
від процесу гри.
«Небезпечна ситуація на дорозі: як навчити дитину діяти правильно»
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар