ДЕНЬ ДОШКІЛЛЯ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)
Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми переглянути онлайн-свято до Дня дошкілля. В розвазі прийняли участь співробітники нашого садочка і діти нашої групи.
Онлайн-розвага
Назва: «День Дошкілля»
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Моя оселя»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з навколишнім довкіллям — житло людини; формувати уявлення про особливості сільського та міського помешкання; учити розрізняти квартиру та приватний будинок; уточнити поняття про види житла для тварин і птахів; розвивати мовлення, пам’ять, уяву, мислення; закріплювати знання про диких та свійських тварин і птахів, зокрема їх назви, житло, зовнішній вигляд; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля, любов до рідного краю, до свого помешкання.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки на обох ногах з просуванням уперед. Метання торбинки з піском із-за голови в горизонтальну ціль». Рухлива гра «Кіт і миші»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати навички стрибків у довжину з місця; удосконалювати вміння метати із-за голови торбинку з піском у горизонтальну ціль; виробляти спритність.
Інвентар: 4 обручі, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (25 сек).
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці» (35 сек).
Художня праця
Тема: «Дерева в осінньому вбранні»
Програмовий зміст: вчити дітей аплікувати дерева у техніці аригамі, складати кружечки навпіл, щоб вийшла крона дерева, та загинати краї круга так, щоб вийшов стовбур прямокутної форми; закріплювати прийоми викладання та наклеювання; розвивати дрібні м`язи рук, окомір, зорову та рухову пам`яті, фантазію, уміння самостійно доповнювати виріб деталями; виховувати охайність, посидючість.
Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні дерева в осінньому вбранні. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.
«Профілактика гострих кишкових інфекцій» На завтра нам знадобиться:
Назва: «День Дошкілля»
Тема: «Моя оселя»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з навколишнім довкіллям — житло людини; формувати уявлення про особливості сільського та міського помешкання; учити розрізняти квартиру та приватний будинок; уточнити поняття про види житла для тварин і птахів; розвивати мовлення, пам’ять, уяву, мислення; закріплювати знання про диких та свійських тварин і птахів, зокрема їх назви, житло, зовнішній вигляд; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля, любов до рідного краю, до свого помешкання.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки на обох ногах з просуванням уперед. Метання торбинки з піском із-за голови в горизонтальну ціль». Рухлива гра «Кіт і миші»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати навички стрибків у довжину з місця; удосконалювати вміння метати із-за голови торбинку з піском у горизонтальну ціль; виробляти спритність.
Інвентар: 4 обручі, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (25 сек).
Ходьба з підніманням високо ніг (20 сек),
«як чапля».
Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.
Копмлекс
загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «Кіт і миші». Автор Світлана Біркіна
Художня праця
Тема: «Дерева в осінньому вбранні»
Програмовий зміст: вчити дітей аплікувати дерева у техніці аригамі, складати кружечки навпіл, щоб вийшла крона дерева, та загинати краї круга так, щоб вийшов стовбур прямокутної форми; закріплювати прийоми викладання та наклеювання; розвивати дрібні м`язи рук, окомір, зорову та рухову пам`яті, фантазію, уміння самостійно доповнювати виріб деталями; виховувати охайність, посидючість.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за туманом. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за туманом»
Тема: «Спостереження за туманом»
Мета: сформувати уявлення про туман як явище неживої природи; уточнити уявлення дітей про процес випаровування води і характерні особливості водяної пари; розвивати вміння встановлювати причинно – наслідкові зв`язки між явищами виховувати інтерес до явищ неживої природи.
Задайте дітям запитання:
👀 Погляньте на дерева, кущі, предмети. 👀 Чому їх майже не видно?
👀 Що це за густа молочна завіса?
👀 Хто знає й розкаже, як утворюється туман?
👀 Якої пори року туманів найбільше?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Веселі лабіринти»
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, мислення.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар