ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ БІБЛІОТЕК
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)
Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.
Тематичне відео
Тема: «Похід до бібліотеки»
Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про бібліотеку та словниковий запас про книжки в житті людей; створити інтерес до роботи бібліотекаря, поглибити уявлення дітей про обслуговування бібліотекарем читачів, пробуджувати інтерес до книги, виховувати дбайливе ставлення до них, дотримуватися правил поведінки в бібліотеці.
Літературне читання
Тема: «Л.Шевченко «Туман»
Програмовий зміст: пояснити дітям природне явища (туман) через казку; розвивати образне мислення та фантазію; вчити оживляти навколишній світ; стимулювати уяву, допомагти побачити в природі історії та казкові сюжети; формувати ціннісне ставлення до сну та відпочинку; підкреслити важливість режиму та відпочинку; казка не має конфлікту чи моралі, як класичні байки, її головна функція — заколисати та заспокоїти дитину, занурюючи її у м'яку, світлу атмосферу природи.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі. Порівняння за шириною»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з прийомами порівняння множин способом накладання однієї множини на елементи іншої; продовжувати вчити розуміти поняття: «порівну», «більше, менше на один», «ліворуч», «праворуч»; учити орієнтуватися у просторі; закріплювати вміння дітей порівнювати предмети за шириною способом накладання; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; інтерес до вправ математичного змісту; формувати вміння слухати та виконувати завдання за вказівкою вихователя, відповідати на запитання; виховувати організованість, інтерес до занять.
Тема: «Моє ім’я»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про власне ім'я; вчити розуміти, як ім'я може звучати по-різному (повне, зменшувально-пестливе); познайомити з поняттям "по-батькові"; розвивати слухову увагу, пам'ять, активізувати словник (повне ім'я, по-батькові, пестливе, портрет, фотографія); виховувати повагу до себе та інших дітей; створювати позитивну атмосферу.
Тема: «Сумний та веселий дощик»
Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про природні явища в довкіллі - літній та осінній дощ; закріплювати знання, отримані під час спостережень за дощем улітку і восени; збагачувати враження від образотворчої діяльності шляхом використання різноманітних матеріалів та прийомів зображення об’єктів навколишнього світу; розвивати інтерес до матеріалів і їх властивостей; закріплювати знання відтінків синього кольору — блакитний, темно-синій, навички користування обладнанням для наклеювання; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення; виховувати любов до краси рідної природи, задоволення від власної творчості.
Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні веселий та сумний дощики. Я з нетерпінням чекаиму фото ваших робіт.
«Руханка «Осінь-чарівниця». Розробка Немшилової А., музика ШІ
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі в осінню пору. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Відмінності»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.
Тема: «Виховання з любов’ю. Шпаргалка для мами. Слухайте дитину»
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
.jpg)

Немає коментарів:
Дописати коментар