КІМНАТНІ РОСЛИНИ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)
Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Кімнатні рослини»
Програмовий зміст: учити дітей визначати задум відповідно до призначення малюнка (малюнки на шафках); створити умови для самостійної творчості — виконувати предметний малюнок; уточнити уявлення дітей про внутрішню будову дитячого садка й власної групи, про призначення певних приміщень (роздягальня); розвивати творчу уяву, пам’ять, мислення; сприяти розвитку естетичного сприйняття; виховувати любов до дитячого садка як до рідної домівки, самостійність.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Малюнки для шафок»
Програмовий зміст: учити дітей визначати задум відповідно до призначення малюнка (малюнки на шафках); створити умови для самостійної творчості — виконувати предметний малюнок; уточнити уявлення дітей про внутрішню будову дитячого садка й власної групи, про призначення певних приміщень (роздягальня); розвивати творчу уяву, пам’ять, мислення; сприяти розвитку естетичного сприйняття; виховувати любов до дитячого садка як до рідної домівки, самостійність.
Школа безпеки
Тема: «Історія про Зайчика-Вуханчика та Лісових Друзів»
Програмовий зміст: в ігровій та казковій формі пояснити дітям, що таке повітряна тривога, і навчити їх правилам поведінки під час неї; допомогти зрозуміти, що звук сирени — це не "страшний шум", а важливий сигнал, який вимагає певних дій; навчити не панікувати, а спокійно йти до безпечного місця, слухаючи вказівки дорослих; формувати уявлення, що дотримання правил — це запорука безпеки.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Іван Драч «В товаристві джмеля»
Мета: вчити дітей співчувати тим, хто потрапив у біду, навіть якщо це маленька комаха; викликати жалість; показати, як можна проявити доброту і турботу; поговорити про зміни в природі, як живі істоти реагують на похолодання та як усе навколо готується до зими; надихнути на маленькі добрі вчинки; розвивати уяву.
Тема: «Іван Драч «В товаристві джмеля»
Мета: вчити дітей співчувати тим, хто потрапив у біду, навіть якщо це маленька комаха; викликати жалість; показати, як можна проявити доброту і турботу; поговорити про зміни в природі, як живі істоти реагують на похолодання та як усе навколо готується до зими; надихнути на маленькі добрі вчинки; розвивати уяву.
✌ Загадайте дітям загадку:
Сам смугастий, волохатий
Сам смугастий, волохатий
І дзвенить побіля хати.
А що бджілка — не скажу,
Відгадайте, бо вкушу. (Джміль)
❤ Чому джміль не гуде?
❤ Чому дивиться тоскно?
❤ Поясніть значення слова осоння.
❤ Що нагадує гул джмеля?
Назва: «Нейрогімнастика»
Мета нейрогімнастики — покращити зв'язок між лівою та правою півкулями мозку. Це допомагає синхронізувати їхню роботу, що, своєю чергою, позитивно впливає на багато аспектів життя.
Основні переваги та цілі нейрогімнастики:
Покращення пам'яті та уваги. Регулярні вправи допомагають зосередитися та краще запам'ятовувати інформацію.
Стимулювання когнітивних функцій: Нейрогімнастика сприяє розвитку логічного мислення, креативності та швидкості реакції.
Зняття стресу та напруги:
Вправи допомагають розслабитися, знизити рівень тривожності та покращити емоційний стан.
Розвиток дрібної моторики:
Багато вправ залучають рухи пальців і кистей рук, що особливо корисно для дітей та людей похилого віку.
Покращення координації рухів. Синхронні вправи допомагають краще відчувати своє тіло та контролювати його рухи. Простіше кажучи, нейрогімнастика тренує мозок, роблячи його більш гнучким, ефективним та стійким до щоденних навантажень.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар