середа, 24 вересня 2025 р.

   ФРУКТОВИЙ САД

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.


   Ранкова гімнастика
   Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)»
   Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.


   Ознайомлення з природним довкіллям
   Тема: «Фруктовий сад»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з природними об’єктами навколишнього світу, найближчим природним оточенням, найпоширенішими видами фруктових дерев; учити розпізнавати рослини за виглядом їх плодів; закріплювати знання про назву фруктів; дати знання про ознаки фруктових дерев, особливості їх вирощування, про працю садівника; формувати основи екологічно доцільної поведінки в природі, уявлення про зміни в природному довкіллі, що відбуваються восени; розвивати у дітей інтерес до розмаїття світу природи, щире зацікавлення життям у ній рослин, про зв’язки між явищами природи в осінню пору року; закріплювати знання про будову рослин; виховувати естетичні почуття та пізнавальний інтерес до живого довкілля.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Звукова культура. Вправляння у вимові звуків с, з, ш»
   Програмовий зміст: учити дітей прислуховуватись до звучання слів (слова різні, звучать по-різному), вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки с, з, ш; звернути увагу на звуки, які зустрічаються в словах (в різних словах є спільний звук); розвивати фонематичний слух, темп мовлення, інтонаційну виразність; виховувати зосередженість і уважність.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Повзання по гімнастичній лаві, підтягуючись обома руками. Ходьба по мотузку». Рухлива гра «Пташки і кіт»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння повзати по гімнастичній лаві, підтягуючись обома руками; закріплювати вміння ходити приставним кроком по мотузку; розучити гру.
   Інвентар: гімнастична лава, мотузок.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 сек).


   Ходьба на зовнішній та внутрішній  сторонах стопи (25 сек).

   Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «Пташки і кіт». Автор Наталья Романченко

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек). 

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за воронами і послухати жартівливий віршик. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Геннадій Літневський «Ворона»
   Мета: викликати у дітей посмішку та показати, що навіть у казкових героїв бувають свої маленькі розчарування; розвивати почуття гумору — кумедна ситуація, коли ворона обурюється, що в книжці немає історії про неї, є веселою і незвичною; дати можливість впізнавати себе — діти часто хочуть бути головними героями в іграх чи розповідях, тому можуть зрозуміти почуття ворони; вчити нові слова — у вірші згадуються різні казкові персонажі: вовк, лисиця, кіт, Котигорошко, що розширює словниковий запас.



  Задайте дітям запитання:
   ✋ Що ворона поробляє?
   ✋ Чому вона каркає?
   ✋ Яку ще назву має пташка?


   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
   Назва: «Жабеня»
   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.


   Робота з дітьми з ООП
   Тема: «Дидактична гра «Плескаємо у долоні»
   Мета: розвиток фонематичного сприйняття.
   Хід гри: Дитина має плеснути в долоні стільки разів, скільки предметів знаходиться на столі; Дорослий повільно ритмічно плескає в долоні – дитина повинна відтворити кількість оплесків.
   Примітка: спочатку кількість предметів та оплесків має не перевищувати 3. З часом кількість і темп оплесків збільшується.


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар