ФРУКТОВИЙ САД
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)»
Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.
Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Фруктовий сад»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з природними об’єктами навколишнього світу, найближчим природним оточенням, найпоширенішими видами фруктових дерев; учити розпізнавати рослини за виглядом їх плодів; закріплювати знання про назву фруктів; дати знання про ознаки фруктових дерев, особливості їх вирощування, про працю садівника; формувати основи екологічно доцільної поведінки в природі, уявлення про зміни в природному довкіллі, що відбуваються восени; розвивати у дітей інтерес до розмаїття світу природи, щире зацікавлення життям у ній рослин, про зв’язки між явищами природи в осінню пору року; закріплювати знання про будову рослин; виховувати естетичні почуття та пізнавальний інтерес до живого довкілля.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Звукова культура. Вправляння у вимові звуків с, з, ш»
Програмовий зміст: учити дітей прислуховуватись до звучання слів (слова різні, звучать по-різному), вимовляти слова, інтонаційно виділяючи звуки с, з, ш; звернути увагу на звуки, які зустрічаються в словах (в різних словах є спільний звук); розвивати фонематичний слух, темп мовлення, інтонаційну виразність; виховувати зосередженість і уважність.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Повзання по гімнастичній лаві, підтягуючись обома руками. Ходьба по мотузку». Рухлива гра «Пташки і кіт»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння повзати по гімнастичній лаві, підтягуючись обома руками; закріплювати вміння ходити приставним кроком по мотузку; розучити гру.
Інвентар: гімнастична лава, мотузок.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 сек).
Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.
Рухлива гра «Пташки і кіт». Автор Наталья Романченко
Заключна
частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за воронами і послухати жартівливий віршик. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Геннадій Літневський «Ворона»
Мета: викликати у дітей посмішку та показати, що навіть у казкових героїв бувають свої маленькі розчарування; розвивати почуття гумору — кумедна ситуація, коли ворона обурюється, що в книжці немає історії про неї, є веселою і незвичною; дати можливість впізнавати себе — діти часто хочуть бути головними героями в іграх чи розповідях, тому можуть зрозуміти почуття ворони; вчити нові слова — у вірші згадуються різні казкові персонажі: вовк, лисиця, кіт, Котигорошко, що розширює словниковий запас.
✋ Що ворона поробляє?
✋ Чому вона каркає?
✋ Яку ще назву має пташка?
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Жабеня»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Робота з дітьми з ООП
Тема: «Дидактична гра «Плескаємо у долоні»
Мета: розвиток фонематичного сприйняття.
Хід гри: Дитина має плеснути в долоні стільки разів, скільки предметів знаходиться на столі; Дорослий повільно ритмічно плескає в долоні – дитина повинна відтворити кількість оплесків.
Примітка: спочатку кількість предметів та оплесків має не перевищувати 3. З часом кількість і темп оплесків збільшується.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар