ДЕНЬ ШАШОК
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)»
Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.
Тема: «Пригоди у Шашковому королівстві»
Програмовий зміст: познайомити дітей із шашками та їх основними правилами; розвивати логічне мислення, увагу та пам'ять; закріплювати поняття "чорний", "білий"; виховувати посидючість, інтерес до настільних ігор виховувати.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Порівняння різних множин. Число і цифра 1»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з прийомами порівняння множин; розвивати увагу, пам’ять, інтерес до вправ математичного змісту; закріплювати знання про число і цифру 1; учити співвідносити цифру з конкретним числом; формувати вміння слухати та виконувати завдання за вказівкою вихователя, відповідати на запитання; виховувати організованість.
Художньо-продуктивна діяльність. Конструювання
Тема: «Вежа»
Програмовий зміст: вчити дітей аналізувати зразок, складати прості конструкції за зразком; розвивати вміння відрізняти і називати окремі деталі, використовувати ці назви у своєму мовленні, дрібну моторику рук, логічне мислення та просторову уяву; закріплювати вміння розташовувати деталі у висоту; стимулювати творчу активність і фантазію; виховувати акуратність та посидючість.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
«Музичне відеозаняття «Ладки-ладусі». Автор Лариса Майченко
Школа добрих почуттів
Тема: «Що таке етикет?»
Програмовий зміст: познайомити дітей з поняттям «етикет»; виховувати повагу до оточуючих, доброзичливість, вміння контролювати власну поведінку; підвести дітей до розуміння думки – поводитися з іншими слід так, як ти хочеш, щоб поводилися з тобою.
Назва: «Фізкультхвилинка «Ворона-каркарона». Автор Електронні книги «Ранок»
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Відмінності»
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар