понеділок, 22 вересня 2025 р.

   ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ БЕЗ АВТОМОБІЛЯ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)»
   Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Подорож у місто без машинок»
   Програмовий зміст: познайомити дітей з ідеєю Всесвітнього дня без автомобіля та його основними перевагами; донести просту ідею, що автомобілі можуть забруднювати повітря і створювати шум, а ходьба та велосипед — це корисна альтернатива; розвивати усвідомлення важливості турботи про навколишнє середовище, своє здоров’я та безпеку.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки на обох ногах з просуванням уперед. Пролізання під дугою на колінах з упором на руки». Рухлива гра «Сонечко і дощик»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати навички стрибків у довжину з місця; удосконалювати вміння пролізати під дугою на колінах з упором на руки; розвивати увагу і спритність.
   Інвентар: 2 cтрічки, дуга.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (35 сек).

   Ходьба на носках і п’ятах (30 сек).

   Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.

    Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «Сонечко і дощик». Автор Галина Садовська

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі «звивистою доріжкою» (35 сек). 


   Екологічне виховання

   Тема: «Важка втрата» 

   Програмовий зміст: показати наслідки бездумної вирубки лісів; вчити цінувати природу та її мешканців; сновна ідея полягає в тому, що: знищення лісу призводить до втрати домівки для тварин; жорстокість до природи обертається смутком і втратами; важливо дбати про довкілля, щоб зберегти його для майбутніх поколінь.



      Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за граками та воронами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за граками»
   Мета: дати дітям інформацію про звички та особливості життя ворон і граків; розкрити причину, чому деякі граки мають білий дзьоб (а точніше — білу основу дзьоба), що насправді не є білим пір'ям, а наслідком його відсутності; показати, що багато явищ у природі мають логічне пояснення, яке можна зрозуміти, спостерігаючи за птахами; розвивати спостережливість; заохотити звертати увагу на дрібні деталі в навколишньому світі (наприклад, чому дзьоб птаха може виглядати інакше); формувати логічне мислення.


   🙎 Загадайте дітям занадку: 

   Чорномазий, білозубий, 

   Він за плугом важно ходить.  

   Черв’ячків, жучків знаходить 

   Сторож вірний, друг полів, 

   Перший вісник теплих днів. (Грак) 



   Задайте дітям запитання: 

   ☝ Чому граки літають великою зграєю? 

   ☝ Чи можна назвати цих птахів перелітними? 

   ☝ Чому ні? 

   ☝ Зверніть увагу на ніс птахів. 

   ☝ Чому в одних він білий, а в інших - чорний? 

   ☝ Як ще в народі називають граків? 

   ☝ Розгляньте ворон. 

   ☝ Яке оперення мають ці птахи? 

   ☝ А чи їх можна назвати перелітними? Чому?


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово- просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.



   Інформація для батьків
   Тема: «Як боротися з гельмінтами в домашніх умовах?»
   Щоб позбутися глистів у дитини в домашніх умовах, спочатку потрібно звернутися до лікаря для діагностики та призначення відповідного антипаразитарного препарату, оскільки лікування в домашніх умовах самостійно неефективне та небезпечне. Не можна займатися самолікуванням, народні засоби не замінять медикаментів, хоча можуть доповнювати комплекс заходів. Лікування призначає лікар, а вдома слід дотримуватися жорстких правил гігієни, лікувати всю родину та повторно обстежуватися.
   Ключові кроки та заходи:
   ☺ Зверніться до лікаря:
   Тільки лікар може правильно встановити діагноз та призначити ефективне лікування, враховуючи вид глистів та вік дитини.
   ☺ Дотримуйтесь гігієни:
   1. Ретельно мийте руки перед їжею та після відвідування туалету.
   2. Ретельно мийте овочі та фрукти перед вживанням.
   3. Регулярно прати дитячу та сімейну білизну при високій температурі, щоб знищити яйця глистів.
   ☺ Лікуйте всю родину:
   Оскільки глисти можуть бути заразними, лікування слід проводити всій родині.
   ☺ Спостерігайте за симптомами:
   Звертайте увагу на можливі симптоми, такі як свербіж в анальній ділянці, порушення травлення (нудота, діарея), втрата ваги або загальна слабкість.
   ☺ Повторне обстеження:
   Після курсу лікування необхідно здати аналізи, щоб переконатися у відсутності глистів.
   ☺Чого НЕ слід робити:
   1. Не займайтеся самолікуванням:
      Народні методи не є надійними для лікування глистів.
   2. Не використовуйте ліки без призначення лікаря:
      Самостійне призначення антигельмінтних препаратів може бути небезпечним.

   На завтра нам знадобиться: 


   Це вся інформація  на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар