пʼятниця, 19 вересня 2025 р.

   ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ СМАЙЛИКА 

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)»
   Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.


   Тематичне відео
   Тема: «День народження Смайлика»
   Програмовий зміст: познайомити дітей з історією виникнення смайлика, розвивати у них емоційний інтелект, фантазію, мовлення та вміння висловлювати свої почуття.


   Дидактична гра
   Назва: «Дзеркало емоцій разом із Смайликом
   Мета: удосконалювати уміння визначати та імітувати емоції та почуття.



   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Веселий Смайлик»
   Програмовий зміст: навчити дітей малювати різні емоції (радість) за допомогою простих геометричних фігур (коло); розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, вміння передавати свій настрій через малюнок; виховувати посидючість, акуратність у роботі, позитивне ставлення до творчості та емоційного світу.


   Дослідницька діяльність
   Тема: «Залежність між висотою стояння сонця і кількістю його тепла»
   Програмовий зміст: показати залежність між висотою стояння сонця та кількістю його тепла.


   
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі ранньої осені. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олександр Пархоменко «Бабине літо» 
   Мета: розвивати у дітей уяву, асоціативного мислення; допомогти уявити, як змінюється природа восени, сприймати природу як живий, динамічний світ, розпізнавати емоції персонажів і формувати власну емоційну чутливість; виховувати розуміння краси природи; вчити бачити красу в осінніх явищах; збагачувати словниковий запас ("стугонить", "прядка", "шовковисто-срібляна", "розгаптую"); сприяти розвитку мовлення та розширювати кругозір; викликати співчуття до Бабусі-Осені та, можливо, легке роздратування до Вітерця.


   Задайте дітям запитання:
   🙍 Що це за пряха? 
   🙍 Де вона стугонить? 
   🙍 Що робить Баба Осінь? 
   🙍 Що в’ється в небі? 
   🙍 Поясніть заголовок.

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру 

   Назва: «Нейрогімнастика»

   Мета нейрогімнастики — покращити зв'язок між лівою та правою півкулями мозку. Це допомагає синхронізувати їхню роботу, що, своєю чергою, позитивно впливає на багато аспектів життя.
   Основні переваги та цілі нейрогімнастики:
   Покращення пам'яті та уваги. Регулярні вправи допомагають зосередитися та краще запам'ятовувати інформацію.
   Стимулювання когнітивних функцій: Нейрогімнастика сприяє розвитку логічного мислення, креативності та швидкості реакції.
   Зняття стресу та напруги:
   Вправи допомагають розслабитися, знизити рівень тривожності та покращити емоційний стан.
   Розвиток дрібної моторики:
   Багато вправ залучають рухи пальців і кистей рук, що особливо корисно для дітей та людей похилого віку.
   Покращення координації рухів. Синхронні вправи допомагають краще відчувати своє тіло та контролювати його рухи. Простіше кажучи, нейрогімнастика тренує мозок, роблячи його більш гнучким, ефективним та стійким до щоденних навантажень.


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар