ІГРАШКИ
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)»
Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Складання описових розповідей про іграшки. Вправляння у вимові звуків с, з, ш»
Програмовий зміст: учити описувати іграшки за зразком; вправляти у вимові звуків с, з, ш, розрізняти їх на слух, розвивати мовний апарат, фонематичний слух; виховувати спостережливість.
Дидактична гра
Назва: «Хто що робить?»
Мета: формувати у дітей правильнe вживання дієслів "лежить" і "сидить"; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; вчити розрізняти і правильно використовувати дієслова "лежить" та "сидить"; тренувати здатність до порівняння та класифікації; збагатити словниковий запас; заохочувати будувати повні речення, що сприяє розвитку зв'язного мовлення.
Ознайомлення з образотворчим мистецтвом
Тема: «Знайомство з картиною Катерини Білокур «Жоржини»
Програмовий зміст: допомогти дитині зрозуміти та відчути твір мистецтва; викликати емоції: радість, цікавість або інші почуття, які передала художниця; звернути увагу на деталі: розповідь підсвічує кольори, форми, настрій, які дитина могла б не помітити сама.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
«Слухання музики. «Марш», музика Олександра Гречанінова». Автор Катерина Трифонова
Тема: «Для чого людям потрібне житло. Бережливе ставлення до оселі»
Програмовий зміст: формувати у дітей уявлення про першочергову потребу – в житлі, його роль в житті людини; потребу в безпеці; розкрити поняття «вибір»; вчити розрізняти та визначати матеріал для будівництва, знати його якість, а також раціональність його використання; розвивати уміння аналізувати та зіставляти; виховувати бережливе ставлення до рідної домівки, закріпити правила поведінки в будинку.
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за павуками. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за павуками»
Мета: пояснити дітям, як і чому павуки літають, як павуки використовують павутину та потоки теплого повітря, щоб переміщатися на великі відстані; розширити знання про світ природи; знайомити із народною прикметою про те, що велика кількість павутини означає теплу осінь; допомогти зрозуміти, як наші предки спостерігали за природою та передавали свої знання; показати, що наука і народна мудрість можуть доповнювати одна одну.
🙇 Сидить дівка у темниці, шиє очіпок без ниток. (Павук)
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Ігри для виходу агресії»
Назва: «Сумо»
.jpg)






Немає коментарів:
Дописати коментар