четвер, 18 вересня 2025 р.

ІГРАШКИ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)»
   Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Складання описових розповідей про іграшки. Вправляння у вимові звуків с, з, ш»
   Програмовий зміст: учити описувати іграшки за зразком; вправляти у вимові звуків с, з, ш, розрізняти їх на слух, розвивати мовний апарат, фонематичний слух; виховувати спостережливість.


   Дидактична гра
   Назва: «Хто що робить?»
   Мета: формувати у дітей правильнe вживання дієслів "лежить" і "сидить"; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; вчити розрізняти і правильно використовувати дієслова "лежить" та "сидить"; тренувати здатність до порівняння та класифікації; збагатити словниковий запас; заохочувати будувати повні речення, що сприяє розвитку зв'язного мовлення.


   Ознайомлення з образотворчим мистецтвом
   Тема: «Знайомство з картиною Катерини Білокур «Жоржини»
   Програмовий зміст: допомогти дитині зрозуміти та відчути твір мистецтва; викликати емоції: радість, цікавість або інші почуття, які передала художниця; звернути увагу на деталі: розповідь підсвічує кольори, форми, настрій, які дитина могла б не помітити сама.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   «Слухання музики. «Марш», музика Олександра Гречанінова». Автор Катерина Трифонова


   Економічне виховання
   Тема: «Для чого людям потрібне житло. Бережливе ставлення до оселі»
   Програмовий зміст: формувати у дітей уявлення про першочергову потребу – в житлі, його роль в житті людини; потребу в безпеці; розкрити поняття «вибір»; вчити розрізняти та визначати матеріал для будівництва, знати його якість, а також раціональність його використання; розвивати уміння аналізувати та зіставляти; виховувати бережливе ставлення до рідної домівки, закріпити правила поведінки в будинку.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за павуками. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за павуками»
   Мета: пояснити дітям, як і чому павуки літають, як павуки використовують павутину та потоки теплого повітря, щоб переміщатися на великі відстані; розширити знання про світ природи; знайомити із народною прикметою про те, що велика кількість павутини означає теплу осінь; допомогти зрозуміти, як наші предки спостерігали за природою та передавали свої знання; показати, що наука і народна мудрість можуть доповнювати одна одну.

   Загадайте дітям загадку:
   🙇 Сидить дівка у темниці, шиє очіпок без ниток. (Павук)


   Завдання:
    🙋 Поспостерігайте за павуком і визначте прогноз погоди.

   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Ігри для виходу агресії»
   Назва: «Сумо»



   Поради для батьків
   Тема: «Психосоматичні прояви тривоги»




   На завтра нам знадобиться:


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар