вівторок, 16 вересня 2025 р.

   КРАЇНА МАТЕМАТИКА

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)»
   Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Порівняння множин предметів. Просторові відношення: великий, маленький. Довжина. Круг»
   Програмовий зміст: продовжити ознайомлення дітей з поняттям «довжина»; учити порівнювати предмети, різні за довжиною, користуючись прийомами накладання; правильно вживати слова «довгий», «короткий»; учити порівнювати предмети за кількістю та розміром; закріплювати вміння розрізняти і називати круг; розвивати вміння розрізняти контрастні за величиною предмети, використовуючи слова «великий», «маленький»; виховувати посидючість, уміння самостійно виконувати завдання.


   Дидактична гра
   Назва: «Орієнтування у просторі»
   Мета: розвинути у дітей просторові уявлення; навчити їх орієнтуватися в навколишньому середовищі та використовувати поняття, що позначають просторові відношення, розрізняти напрямки: вгорі-внизу, зліва-справа, перед-за, розуміти, як ці поняття застосовувати до предметів; збагачувати словниковий запас (використовувати слова: «над», «під», «перед», «за», «на», «в».



   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. «Гоп-гоп», українська народна забавлянка, обробка Василя Верховинця



   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную зайнятись дослідницькою діяльністю та поспостерігати за птахами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.

   Дослідницька діяльність
   Тема: «Рух сонця по небу»
   Програмовий зміст: показати рух сонця по небу; розвивати спостережливість, увагу, мислення, кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.



   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Григорій Паламарчук «Чому веселиками звуться журавлі?»
   Мета: знайомити дітей з природою та сезонними змінами; розповісти про приліт журавлів навесні та їхній відліт восени; дати змогу краще зрозуміти природні цикли, зокрема зміну пір року та міграцію птахів; пояснити, чому журавлів іноді називають «веселиками» — бо вони прилітають із настанням тепла, а «журавлями» — бо журяться, коли відлітають у теплі краї; допомогти розширити свій словниковий запас; розвивати патріотичні почуття, емоційний інтелект; вчити цінувати свій дім, свою землю та свою країну.



   Задайте дітям запитання:

   😳 Коли птахів називають веселиками? Журавлями? 

   😳 Покажіть голосом веселі та сумні співи журавлів.


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: 
«Відмінності»

   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.



   Робота з родинами ВПО
   Тема: «Виховання з любов’ю. Шпаргалка для мами. Виділіть час для своєї дитини»


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар