середа, 17 вересня 2025 р.

   ДЕНЬ РЯТІВНИКА

    9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.


      Ранкова гімнастика
      Тема: ««Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з великим м’ячем)»
      Мета: покращити фізичний та емоційний стан диини; надати звичайній зарядці додаткові переваги, роблячи її більш ефективною та цікавою; покращити координацію та баланс, адаптацію та утримання рівноваги; допомогти розвинути дрібну моторику, точність рухів і відчуття власного тіла у просторі; збільшити гнучкість та рухливість суглобів; м'яко і безпечно збільшити амплітуду рухів у суглобах, що робить їх більш рухливими та зменшує ризик травм.


   Художня література
   Тема: «Хто такі рятівники і чому вони важливі?»
   Програмовий зміст: розширити уявлення дітей про професії рятівників (пожежник, поліцейський, лікар), навчити безпечної поведінки та виховувати повагу до цих важливих людей.


   Дидактична гра
   Назва: «Добрий чи злий вогник?»
   Мета: навчити дітей розрізняти безпечні та небезпечні ситуації, пов’язані з вогнем; формувати уявлення про «добрий» вогонь (який допомагає людям: у плиті, свічці, каміні, ліхтарику) і «злий» вогонь (який шкодить: пожежа, сірники в руках дітей, підпалювання); виховувати обережність у поводженні з вогнем; розвивати увагу, мислення та вміння робити правильний вибір.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у довжину з місця через «струмок». Прокочування м’яча обома руками у ворота». Рухлива гра «Горобчики і кіт»
   Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати навички відштовхування обома ногами під час стрибків у довжину з місця; удосконалювати вміння прокочувати м'яч обома руками у "ворота"; розвивати увагу й спритність.
   Інвентар: 2 палиці, м’яч, 2 кубики.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (25 сек).


   Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи (30 сек).

   Біг врозтіч (30 сек), за сигналом дорослого діти переходять на ходьбу, а потвм знову продовжують бігати. Повторити 3 - 4 рази.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.

   Рухлива гра «Горобчики і кіт». Автор Світлана Намолова


   
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з рухами рук угору та вниз (5 - 6 раз), "як курчата крилами" (35 сек).

   Правове виховання
   Тема: «День народження»
   Програмовий зміст: дати дітям знання про родинне свято - день народження; продовжувати вчити дітей отримувати задоволення в суспільних відносинах, формувати культуру поведінки шляхом створення відповідних ігрових ситуацій; формувати уявлення про те, що гарний настрій оточуючих товаришів залежить від зусиль і бажань кожного; активізувати словник з тем «Свято», «Вбрання»; розвивати культуру мови, розуміння того, що свята об’єднують родину; виховувати гостинність, ввічливість.


 
 Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за птахами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.

   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «К.Наріжний «Відлітають журавлі» 

   Мета: передати дітям настрій природи та почуття, пов'язані з приходом осені; ознайомити з природними явищами: вітер, холодне сонце, зміна настрою лісу (що «не спить», а «крекче» і «рипить»); допомогти краще зрозуміти природні процеси; викликати почуття суму, меланхолії та співпереживання; заохочувати дітей прислухатися до звуків природи («лунко рипить осика», «ледве чутний журавлиний поклик») та звертати увагу на її деталі («оксамитові озимі руна», «багряні сади»); виховувати любов, повагу до природи та її циклів.



   
Задайте дітям запитання:

   😵 Що в тексті названо північним холодилом?

   😵 Що змушує людину одягатись тепліше? 

   😵 Чому не спить старий ліс?

   😵 Чому крекче старий в’яз?

   😵 Чому рипить осика?

   😵 Звідки лине журавлиний поклик?

   😵 Що він символізує?

   😵 Хто стоїть на чолі журавлиних ключів? 

   😵 Поясніть значення слів: 

         → журавлі летять сумними трикутниками; 

         → оксамитові озимі руна.


   Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.

   Назва: «Бегемотик»

   Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.



   Робота з дітьми з ООП
   Дидактична гра
   Назва: «Баночки»
   Мета: розвиток сприймання
   Матеріал: дві баночки контрастного розміру, маленькі та великі кульки (кришечки).
   Хід гри: Показати дитині дві баночки, вказати, що одна баночка велика, а друга – маленька. Потім продемонструвати маленькі і великі кульки. Великі кульки потрібно зібрати у велику баночку, а маленькі – в маленьку. Після виконання завдання попросити закрити баночки відповідними кришечками.

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар