понеділок, 15 вересня 2025 р.

   ЗБИРАННЯ ВРОЖАЮ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Збирання врожаю»
   Програмовий зміст: поглиблювати пізнавальний інтерес дітей до навколишнього середовища; збагачувати досвід цікавими фактами з життя людей у селі; формувати шанобливе ставлення до людей різних професій; уточнити й узагальнити уявлення про діяльність сільських працівників, зокрема хліборобів, городників, садоводів; закріплювати знання про продукти харчування, зокрема хлібобулочні вироби, овочі та фрукти; розвивати вміння розпізнавати продукти харчування; збагачувати словник дітей назвами овочів, фруктів, борошняних виробів; виховувати повагу до людей праці.

   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Ходить гарбуз по городу…»
   Програмовий зміст: залучати дітей до мистецтва; учити бачити красу навколишнього світу; викликати інтерес до створення образів за мотивами віршованої казки в образотворчій діяльності - ліпленні; учити передавати форму овочів у ліпленні, ліпити предмети різної форми за допомогою дій - відривання, скочування, притискання, моделювання форми предметів та образів довкілля; закріплювати знання назв матеріалу - пластилін та обладнання, використаних на занятті; розвивати вміння виділяти форму, розмір, колір, просторове відношення предметів, створювати найпростіші композиції; формувати розуміння ігрових завдань дорослого та володіння способами їх вирішення; збагачувати та посилювати враження дітей від образотворчої діяльності поетичним словом і музикою; стимулювати прагнення дітей до створення виразного образу, супроводжуючи його відповідними рухами; виховувати дбайливе ставлення до матеріалів та інструментів, до виробів, створених власноруч.

   
   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні овочі для зайчика Зая. Я з нетерпінням чекаиму фото ваших робіт. 

   Економічне виховання
   Тема: «Потреби людини»
   Програмовий зміст: дати дітям уявлення про економічну категорію «потреба»; формувати уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, оточуючим людям; учити виділяти першочергові потреби.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Метання м’яча в ціль (кошик) обома руками із-за голови. Ходьба по гімнастичній лаві». Рухлива гра «Літаки»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати м'яч у ціль обома руками із-за голови, навички ходити по гімнастичній лаві; розучити гру.
   Інвентар: кеглі, м’яч, кошик, гімнастична лава, мат.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» між кеглями, розставленими на відстані 2 м один від одного, із зміною напряму (35 сек).

   Біг врозтіч у середньому темпі (35 сек), за сигналом дорослого діти переходять на ходу, потім знову бігають. Повторити 3 рази.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.


   Рухлива гра «Літаки». Автор Войціцька М.М. Музична гра для діток


   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 сек). Підняти руки в сторони  і повільно помахати ними (5 – 6 раз), «як пташка крилами».

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за птахами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Михайло Стельмах «Журавель»
   Мета: розвивати образне мислення, фантазію, вміння бачити світ у художніх образах, моральні якості, зокрема доброти, показати приклад взаємодопомоги, співчуття та щедрості; збагачувати словниковий запас, познайомити з новими словами та поняттями: "стіжок" (невелика купа сіна), "сінця" (сіно), "ясільця" (годівниця для худоби) (пояснення цих слів розширює кругозір); вчити бути чуйними, ділитися і робити добрі справи для інших, розуміти, що не всі можуть впоратися самі; розвивати емпатію та бажання допомогти тим, хто цього потребує.


   Задайте дітям запитання:
   😮 Чи можна цей вірш вважати жартівливим?
   😮 Поясніть зміст останніх рядків вірша.
   😮 Як би ви назвали журавля?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.

   Інформація для батьків 
  «Укуси комах. Перша допомога»

  

  

  

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар