ПРО ВСЕ НА СВІТІ
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Конячка»; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Тема: «Рослини на майданчику дитячого садочка»
Програмовий зміст: уточнити уявлення дітей про основні види природи; продовжувати формувати уявлення про дитсадок, про облаштування майданчика для прогулянок; дати можливість для безпосереднього чуттєвого ознайомлення з об’єктами природи восени; учити розпізнавати рослини за виглядом їх листя, квітів; розвивати інтерес до розмаїття світу природи, щире зацікавлення життям рослин, про зв’язки між явищами природи в осінню пору року; закріплювати знання про дерева, кущі, квіти - чорнобривці, айстри, хризантеми, жоржини; збагачувати словник; виховувати інтерес до пізнання природи.
Тема: «М’ячики»
Програмовий зміст: закріплювати знання про геометричні фігури; учити передавати в малюнках особливості круглої форми, працювати з трафаретом; формувати вміння бачити різні художні образи у крузі; закріплювати вміння порівнювати об’єкти за величиною; закріплювати навички зафарбовування; розвивати творчу уяву, пам’ять, мислення, зв’язне мовлення; сприяти розвитку естетичного сприйняття; виховувати цікавість до казкових героїв, самостійність, чуйність, акуратність.
Тема: «Знайомство з оригамі»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з технікою оригами як видом мистецтва; пробудити у них інтерес до цього виду діяльності; розвивати образне мислення, зорову та рухові пам’яті; виховувати посидючість, уміння слухати і запам’ятовувати.
Назва: «Хто що робить?»
Мета: формувати у дітей правильнe вживання дієслів "лежить" і "сидить"; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; вчити розрізняти і правильно використовувати дієслова "лежить" та "сидить"; тренувати здатність до порівняння та класифікації; збагатити словниковий запас; заохочувати будувати повні речення, що сприяє розвитку зв'язного мовлення.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Познанська «Журавлі летять»
Мета: розвинути емоційний
інтелект дітей, уяву та асоціативне мислення, фантазію та образне мислення;
навчити розуміти природні явища; збагатити словниковий запас; допомогти розпізнавати
свої емоції, засвоїти нову інформацію, пережити певні емоції, навчитися бачити
красу в природних явищах; знайомити з міграцією птахів як природним явищем;
створити позитивне ставлення до змін у природі; вчити сприймати зміни як
невід'ємну частину життя; розширити кругозір.
Загадайте дітям загадку:
😗 Друг мій воду набирає,
А я у вирій відлітаю.
😮 шлють останнє «прощавай»;
😮 та не буду я тужити, бо весною стріну їх.
Назва: «Нейрогімнастика»
Мета нейрогімнастики — покращити зв'язок між лівою та правою півкулями мозку. Це допомагає синхронізувати їхню роботу, що, своєю чергою, позитивно впливає на багато аспектів життя.
Основні переваги та цілі нейрогімнастики:
Покращення пам'яті та уваги. Регулярні вправи допомагають зосередитися та краще запам'ятовувати інформацію.
Стимулювання когнітивних функцій: Нейрогімнастика сприяє розвитку логічного мислення, креативності та швидкості реакції.
Зняття стресу та напруги:
Вправи допомагають розслабитися, знизити рівень тривожності та покращити емоційний стан.
Розвиток дрібної моторики:
Багато вправ залучають рухи пальців і кистей рук, що особливо корисно для дітей та людей похилого віку.
Покращення координації рухів. Синхронні вправи допомагають краще відчувати своє тіло та контролювати його рухи. Простіше кажучи, нейрогімнастика тренує мозок, роблячи його більш гнучким, ефективним та стійким до щоденних навантажень.
.jpg)

Немає коментарів:
Дописати коментар